aangerand door leraar

hee meiden,
ik zit nogsteeds met een probleem, namelijk dat ik (bijna) 2 jaar geleden ben aangerand door een leraar. ik was 14 en hij 62. ik had veel problemen op school, cijfers gingen slecht, al mn vrienden hadden me laten vallen toen het slecht met meg ging, en gingen me toen ook treiteren. die leraar was er altijd voor mij en ik kon heel goed met hem praten. altijd kwam ik bij hem het voelde heel vertrouwd. maar er gingen altijd al verhalen rond dat hij een paar jaar terug een meisje had aangerand maar ik dacht altijd dat dat onzin was. ik kon het nooit geloven. ik had hem ook als nederlands leraar. en op een gegeven moment ging ik zó vaak naar hem toe. hij hielp me letterlijk met alles. en ik had het gevoel dat mn ouders er niet voor me waren, en dat mijn moeder vreemd ging. (was gelukkig uiteindelijk niet zo). dat had ik hem allemaal verteld. maar toen begon hij naar mn borsten te staren en elke keer in zijn les bleef hij non stop kijken echt de hele tijd. ik dacht ik verbeeld het me wel ofzo of zo erg is het niet, maar later zei hij zelf dat hij graag naar me keek en dat ik mooie ogen had, en dat hij niet alleen daar naar keek. ik had ook mooie borsten volgens hem en een heel mooi lichaam. hij zat vaak aan mn bh bandje en aan mn rug en gaf vaak kusjes op mn wang.

ook vond ik mijzelf te dik, ik werd steeds dunner en bleek in mn gezicht. hij wilde mijn buik zien, maar dat wilde ik niet. maar hij bleef aandringen. uiteindelijk is dat niet gebeurt. maar hij heeft wel aan mn buik gezeten(gewreven) en hij heeft er zelfs een kus op gegeven. ik wist niet meer wat ik toen moest doen, en toen vroeg hij ook nog mn nummer. ik durfde echt geen nee te zeggen en dus gaf ik mijn nummer. daar ging hij smsen met ‘xx’ enzo. ik besloot uiteindelijk naar de directeur te gaan, en hij werd gelijk geschorst en ik kon hem nooit meer zien… ik vond dat zó erg want hij had heel veel voor me gedaan. en toen moest ik ook nog aangifte doen, heb ik gedaan, maar de politie kon er helemaal niks aan doen. achteraf vond ik dat wel heel jamemr, want hij is gek in zn hoofd…

elke dag denk ik er nog aan en ik ben door dit wel heel sterk geworden, maar ik ben nogsteeds een heel gevoelig en onzeker meisje, en hij heeft daar flink misbruik van gemaakt. daardoor ben ik hard en fel
geworden, zodat mensen je niet kunnen pakken op je gevoeligheid…

pff moest dit echt even kwijt, hoe denken jullie erover?

Ik wil niet heel veel zeggen maar als dit waar is dan kan de politie altijd iets doen. Leraar is zo zijn baan kwijt, ook al heb je niet eens bewijs.

de leraar is ook ontslagen en mag nooit meer terug komen.
maar de politie kon echt letterlijk er niks aan doen het was niet ‘wettelijk strafbaar’.

Ik vind het heel erg voor je dat dit je overkomen is! En ik vind het heel goed dat je naar de directeur bent gegaan. Je hoeft je ook echt niet schuldig te voelen over die schorsing. Dat is zijn eigen schuld!

Ik hoop dat je er met iemand over kunt praten. Met een van je ouders, een goede vriendin of een vertrouwenspersoon op school.

Je mag heel trots zijn op jezelf, want je hebt echt de juiste beslissing genomen door naar de directeur te gaan en voor jezelf op te komen!

:sob::muscle:

Nou volgens mij doet de politie pas iets als je echt verkracht bent? En dat is pas bij zoenen/seks en meer en dat is in jouw geval (gelukkig) niet gebeurt.

Dus ik zou het hierbij laten want je leraar is geschorst. En jij kan nu verder leven.
Het is ofc moeilijk om te vergeten, maar je kan er niks meer aandoen en het is het fijnst wanneer je zsm verder gaat met leven, right?

Dus veel succes met alles en echt sterkte :sob::muscle:

Dat heb ik idd ook wel eens gehoord, dat politie met alleen ‘aanraken’ niks doet. Maar ik denk zolang jij je ongewenst geïntimideerd voelt, dat er sowieso een reden is voor actie. Praat erover en doe dingen voor je zelf waar je je gelukkig bij voelt. Ik denk dat je je heel vies zal voelen ( ik praat uit ervaring ) maar krop het NIET op, praat er alsjeblieft over! blijf hier niet mee lopen!!!

De politie doet ook wat aan aanranding, maar volgens de wet kun je dit amper scharen onder aanranding. Het blijft natuurlijk echt heel vervelend en ik hoop dat je er met iemand over kunt praten. Geloof me als ik zeg dat als hij 20 jaar werd opgesloten dat jij je niet beter zou voelen. Alles wat je hebt meegemaakt is dan nog steeds gebeurt. Je kunt het het beste proberen te verwerken. Ga met een psycholoog praten, dat is de beste tip die ik je kan geven.

Ik vind het heel erg voor je dat je zoiets hebt meegemaakt. Je hebt het juiste gedaan, echt. Zulke mensen moeten gestraft worden.
Ik snap ook dat je je nu zo fel opstelt, is niet meer dan logisch. Je wil gewoon voorkomen dat je iets vergelijkbaars meemaakt. Daar heb ik zelf geen tips voor.

bedankt voor jullie reacties!

ik ben ook door gegaan met leven hoor, ik ben altijd heel vrolijk en blij, alleen het zal altijd wel in mn achterhoofd blijven alleen ik haat het om er met mensen over te hebben… want als het over gevoelens gaat of emoties dan klap ik helemaal in.