Aangekomen!

hey girlscenerss
ik had een vraagje
ik ben eergsiter begonnen met de pil, de diane 35.
ik heb er nu 3 ingenomen en ik weet zelf ook dat 1 van de bijwerkingen ervan is dat je dikker kunt worden
maar nu stond ik net op de weegschaal en er was 3 kilo bij :astonished:
omg.
denken jullie dat dit is door de pil? anders wil ik er echt meteen mee sstoppen dit is echt ziekelijk!!!
reactie plzzzzzzzz.
xxx

Waarschijnlijk had je net gegeten/gedronken?
Heb je je wel precies op hetzelfde tijdstip als gisteren gewogen?
Want in de ochtend weeg je meer of minder (heb ik ooit gehoord)

Je moet jezelf altijd 's ochtends wegen, nu heb je gegeten/gedronken/etc dan komt er ook een hoop ‘vals’ gewicht bij.

nee maar ik weeg me altijd rond deze tijd 's avonds het is echt nog nooit zo erg geweest !!!

binnen 3 dagen kom je echt niet zomaar 3 kilo aan door de pil. en als je zoveel aankomt door de pil, is het echt van het eten hoor. de pil kan ervoor zorgen dat je meer eetlust krijgt.
Maar als je niet meer gaat eten, zul je ook niet veel aankomen. Je kan wel wat vocht gaan vasthouden.
ik zal hier vast reacties op krijgen van meiden die zeggen; ‘‘maar ik ben wel 8 kilo aangekomen door de pil…’’ ofzo, maar dit is wat ik zelf heb gehoord van de dokter, en het is ook gewoon logisch…
dus ik zou je niet zo druk maken…

Met de pil moet je beginnen als je ongesteld bent, toch? Dat kan al heel erg schelen, kan ook dat je gister zout hebt gegeten (vocht vastgehouden), zwaardere kleren, net gegeten/gedronken

Dat kan niet na 3 pilletjes hoor. Dus waarschijnlijk lag het aan het eten ofzo.

Haha nee dat kan niet wijffie

Tenzij die pillen een kilo per stuk zijn, waar ik niet vanuit ga, kan dat niet.

Lol jij faalt.

zij faalt altijd.

Dat is waar. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ze had een mercedes teken op dr hand getekend ipv een peace teken :"D

^ eeeh dat heb ik gemist ? :stuck_out_tongue:

in de ochtend wegen… en van diana pil schijn je inderdaad aan te kunnen komen…

Fo real :’'D

In het ‘je mooiste foto’ topic :"D En ze vond ons kansloos omdat we gingen meeten haha

Je moet je altijd het s’morgens wegen.