Hoii
1ste afbeelding: op mn zwaarste gewicht hier begon in af te vallen
2de: laagste gewicht ( hier was ik vgm ongezond)
3de: ik moest aankomen van mn moeder en NU zie ik er zo uit maar ik voel me best dik
Je was sowieso niet eens ‘‘dik’’, zelfs niet op je zwaarste gewicht.
je hebt echt een mooi figuur
Wauw, precies wat aandacht nodig? :’)
Duidelijk probeer je complimentjes te vissen, maar eerlijk? Volgens mij heb je nu nog steeds ondergewicht, of in ieder geval randje, dus ik ga niet zeggen dat je figuur er goed uit ziet.
Oke of je hebt anorexia of gewoon een extreem laag zelfbeeld of complimentjes nodig, maar je tweede foto was inderdaad ongezond en bij je "nu"foto, de derde zit je ook op het randje van ongezond/gezond dus of zo houden of nog wat aankomen, maar niet meer afvallen want dat is ongezond. Oh en luister naar je moeder.
Op de eerste foto zie je er echt het beste uit… Vind dat je daar een heel mooi figuur hebt. Twee en drie vind ik ongezond dun, je ziet er uit alsof je zo dwars doormidden kunt breken. Ik vind het niet mooi.
Ik vind dat je moeder groot gelijk heeft en als ik eerlijk ben vind ik dat je echt nog wel wat gewicht er bij kunt gebruiken! Misschien eens handig om met een psycholoog of iemand te praten over je lage zelfbeeld?
^^ Ik vind het niet klinken dat ts een laag zelfbeeld heeft, dan loop je over het algemeen niet zo te koop met foto’s van jezelf. Maar goed, er zijn duidelijk (al dan niet andere) problemen, dus er eens over gaan praten lijkt me wel een goed idee.
je bent meer dan je lichaam, je lichaam is slechts een omhulsel
dusss maakt niet uit hoeveel je aangekomen bent
Duidelijk aandacht te kort maar wel leuke nickname.
Meid, als ik naar al je andere berichten kijk, ben je veels te veel bezig met afvallen en zo weinig mogelijk wegen. Je zult echt moeten aankomen, want je moeder heeft gelijk. Ik snap dat het in jouw ogen anders lijkt, maar je bent ziek, En dat bedoel ik niet gemeen, maar ik denk dat je een eetstoornis hebt en dat je daar aan moet gaan werken. Je moet samen met je moeder naar de huisarts gaan en een plan van aanpak maken. De eerste foto is namelijk goed, je had niet hoeven afvallen.
Dit inderdaad.
Moet zeggen dat ik het ‘doel’ van dit topic ook niet helemaal zie. :’)
Meisje je ziet er nu prachtig uit! Op de tweede foto ben je inderdaad ongezond dun. Wees alsjeblieft niet zo onzeker, is nergens voor nodig!
Laat dat volgens mij ongezond bij de tweede foto maar weg. Daar was je echt veel en veel te dun. Ook bij je huidige gewicht vind ik je eerlijk gezegd erg mager. Verre van dik dus. Naar mijn idee kan je nog wel een paar kilo extra gebruiken.
Wees trots op hoe je bent, en hoe je eruit ziet. Je heb een onwijs mooi figuur, niet zo onzeker zijn, bij de tweede foto was je veelste dun. Je ziet er nu prima uit.
Ik ben het eens met bovenstaande berichten, maar ik wil hieraan toevoegen dat losse topics over gewicht op Girlscene niet de bedoeling zijn, aangezien we meerdere topics hebben over gewicht. Daar kun je je vast ergens in vinden.