Aangebrandde pan.

Hey.

Ik ben echt radeloos. Ik heb een pan van mijn moeder laten aanbranden en niet zo’n klein beetje ook.
Ze gebruikt dat ding bijna elke dag en het is de grootste die ze heeft.

Iemand tips? :frowning_face:

Cola in doen en even laten staan.

Oma weet raad xd
http://www.omaweetraad.co…n&label=Aangebakken%20pan

Soda en water in de pan en laten koken, dan laat het aangebrandde uiteindelijk los als het goed is :slightly_smiling_face:

Wat is er dan? Gewoon aangebrand spul aan de onderkant?
Ik zou 'm gewoon een nachtje laten weken, en kijken wat er morgen gebeurt. En voorzichtig schrobben met een schuursponsje, zeker als 't Tefal is niet als een malle gaan schrobben. (lijkt mij he, mss kunnen die dingen daar wel tegen, maar just in case doe ik dat niet…)

cola, zelf ook vaak genoeg moeten gebruiken :grinning_face_with_smiling_eyes:

:’)

Ach lach niet Chantal! :’) ik krijg m met geen mogelijkheid helemaal schoon, dus dat wordt gewoon een nieuwe pan kopen. :frowning_face:

azijn?

Haha, sorry. :frowning_face: Is het heeeel erg?

Kunnen ze niet zo goed tegen (A)

Maar inderdaad laten weken en voorzichtig schrobben…

Maar wacht toch met een nieuwe pan kopen tot ze terug is, dan kan ze zelf ff kijken of ie te redden is, en kan jij voorstellen een nieuwe te kopen :slightly_smiling_face:

Ja, zou ik ook doen. Jouw moeder kennende is ze niet zo moeilijk haha. xD

Ik heb het mijn moeder gevraagd! :stuck_out_tongue: Een heet sopje maken met waspoeder en dat in die pan laten staan, een half uurtje ongeveer :slightly_smiling_face: dat zou moeten helpen :stuck_out_tongue:

Ik heb vanalles geprobeerd en het is wel minder geworden maar zeker nog niet weg. Op sommige plaatsen is het gewoon een centimeter dik.
Maar ik heb dus m’n moeder gebeld en het verhaal uitgelegd en gezegd dat ik een nieuwe ga kopen enzo, maar dat hoeft niet van d’r omdat ze het zelf gaat proberen als ze thuis is, morgenavond. :’)

Nouja ze is niet boos, gelukkig.

^
Goed dat ze niet boos is!
Ik heb dat op vakantie eens gedaan. We bleven maar water koken (soda was er niet) maar het kwam niet los. Helaas moesten we die pan wel betalen :’)