Aanfoto jurk

Hoooooi,

Ik vroeg me af of iemand deze jurk ook heeft en dan even een aanfoto wil plaatsen, ben wel benieuwd hoe hij in het echt zit enzo!:slight_smile: Heb m zelf ook besteld , komt eind juni binnen XD

http://files.hm.com/media/products/725/DXL725_68981_64019_31_8219.jpg

xxx

Heb er geen foto van - maar damn wat een mooie jurk!

Oooh wat een prachtige jurk! Het is liefde op het eerste gezicht haha;)

Ik heb 'm, maar m’n camera is stuk. Sorry.

die is echt geweldig! love it
waarvan is die?

H&M

dankje
ik zag t aan t lebel ding, maarja toch bedankt!

Ik vind hem ook super leuk alleen ik ben 1.68, aan de kleine kant dus en ik ben bang dat ie voor mij veelste lang is en dat het me niet staat

Ahh dat is jammer :wink: maar tot waar komt ie ongeveer enzo :slightly_smiling_face:?

Kijk eens in dit topic:

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/124527

Ik ben 1.67 :wink: In maata XS past hij toch vast wel? En anders kun je m altijd nog ruilen :wink: Nouja, ik heb m wel besteld en ben heeeel benieuwd :grinning:

Echt een mooie jurk :grinning:
Als je hem binnen hebt moet je maar even een aanfoto plaatsen :3

haha ehm ik ben niet zo’n dun sprietje, ik moet me dan denk ik in dat jurkje wurmen. ik heb maat s/m

Ja zal ik doen! Helaas nog een maand wachten :stuck_out_tongue:. Hou nu al van deze jurk <3
XD

Ik vind deze jurk juist niet zo…

Oh dat is wel lastig. Kun je niet inkorten ofzo?:slightly_smiling_face: Ik ben juist wél een (heel) dun sprietje, alles zit altijd te wijd enzo:P maar met zo’n stretch-achtig dinges zal het denk ik (hoop ik) wel meevallen…
Edit: bedenk me net dat er ook nog een print onderaan zit dus inkorten is ook zo wat:P

Ik heb hem aamgepast in de H&M!
Vond de mouwen enzo toch net ietsjes te wijd, vind ik niet zo mooi bij mij!
Maar verder uhm , hij kwam bij mij boven mn knieen volgens mij, maar ik ben ook best lang :wink:
Nou hopen dat jij hem leuk vind! :slightly_smiling_face:

bij mij tot ongeveer op m’n knie.

Ohja ik dacht al dat ie tot zover ong. zou komen :slightly_smiling_face:
Heeft er verder niemand een aanfoto ?:flushed: