aandoen of niet?

elooosh!

ff een vraagje. Ik heb morgen een feest met de klas. En ik weet dus niet of ik dit met een korte broek, lange broek of iets daar tussenin aan zal doen:
[heb al gekozen voor korte broekje :stuck_out_tongue: ]
Ik heb namelijk een klas waarbij niemand ooit iets heel korts zou aandoen, dus dan ben ik de enige. Maar opzich vind ik dit wel leuk >.< Maar dan straal ik het denk ik weer niet uit.

Wat zouden jullie doen? Het is opzich eigelijk ook niet echt een groot feest ofzo he.

met een korte broek staat ie het leukst. Maar doe anders een halflange broek. tot de knie.

met een halve ziet ie er zo uit:
-

ja het staat heel leuk, maar is het nog niet te koud?

• de korte broek dan.

Morgen wordt het lekker weer, dus ik zou wel dat korte broekje aan doen :slightly_smiling_face: en t staat leuk! Maar als je het te koud vind moet je maar die langere aan doen :wink:

Ik zou de korte broek nemen, met een halve vind ik hem lelijk

Ik vind dat korte broekje echt helemaal super!!!
Weet je misschien nog waar je hem hebt gekocht?? En
hoe duur die was?
xx

dankje allemaal =]

dat broekje heb ik trouwens van de h&m, maar dat was niet de vorige zomervakantie, maar de zomervakantie dáárvoor. Dus ik denk niet dat ze hem nog hebben…

Okee… JAmmer. Ik zou in ieder geval dat korte broekje aan doen!
x

owke, ik denk dat ik hem dan maar aandoe :slightly_smiling_face:

Ik zou een lange broek aandoen.

nou doe jij maar die korte aan, want je hebt er mooie benen voor:) is het overdag of 's avonds?

Ik vind het korte broekje leuk, maar ik vind eerlijk gezegd het truitje niet zo super…niet zo feestelijk of zo :wink: maar veel plezier morgen!
xx

's avonds, maar volgens mij is het binnen

ik zou voor de korte gaan ;]

ik zou voor de korte gaan, ^^

korte!

de korte staat leuker

de korte

Ja, dat klopt ook wel. Maar ik doe nog een grote paarse zonnebril op mijn hoofd en grote oorbellen in en armbanden, dus dan ziet het er een beetje zomerser en feestelijker uit. :slightly_smiling_face: