Aandacht?

Een tijdje geleden had ik een crush op een jongen van school.
(Liep niet bepaald goed af, hij noemde me een stalker ofzo)
Sinds die tijd heb ik geen enkele aandacht meer aan hem gespendeerd.

Sinds een paar weken zie ik hem en zijn vrienden overduidelijk praten over mij en vervolgens lachen.
Daarnet in de pauze gebeurde er iets vreemds, hij stond op van de tafel en liep volgens mijn vriendin in mijn richting met zijn ogen op mij gericht.
toen hij 2 meter bij mij vandaan was liep hij ineens naar zijn vriend die 5 meter naast mij stond.

Ik snap dat hij misschien naar zijn vriend wilde gaan, maar hij liep letterlijk in een rechte lijn naar mij toe.
Het kwam gewoon nogal vreemd over.

Proberen hij en z’n vrienden nu ineens aandacht te zoeken of lijkt dat maar zo?

Ja, zo te lezen zoeken ze wel aandacht. Ik zou er echter zelf geen aandacht eraan besteden, en zo gewoon negeren. Ze klinken namelijk niet erg leuk/aardig, er lopen vast leukere mensen op jouw school rond!

Zo klinkt het wel, alleen ben ik bang dat het niet op een positieve manier is. Het lijkt wel alsof ze een soort reactie uit willen lokken van je. Het beste is om ze te negeren, besteed je aandacht aan leukere mensen.

Ik vind het inderdaad ook een beetje klinken als negatieve aandacht. Goed dat je in principe geen aandacht meer aan hem besteed. Dat kun je het best volhouden, denk ik.

Ik denk idd dat het het beste is om er geen aandacht aan te schenken, dat verdienen ze niet