aandacht van jongens

heeej allemaal! sommige meisjes krijgen echt heel veel aandacht van jongens, en jongens voegen hun direct toe op hyves of msn enzo! maar bij mij bijna nooit iemand!? ligt dat aan mij? is het ook vaak dat jongens op blonde meisjes vallen zeg maar als jullie snapen wat ik bedoel?? ik wil dat oook ! haha :astonished:

haha! ja joh… maar veel jongens zijn ook super oppervlakkig en kijken alleen naar uiterlijk:P dus dan is het de vraag of je wel dat soort aandacht wilt krijgen! of gewoon van 1 jongen die jou écht speciaal vindt…

poep

Alleen het is meestal maar gewone aandacht die ze ieder meisje geven

Wees maar niet bang, ik ook bijna nooit hoor :slightly_smiling_face:

Mn vriendinnen en mn zussen juist wel, maar ben inmiddels niet meer zo jaloers…
En ik vind het wel leuk als ik bijv. met 1 jongen aan het praten ben, het klinkt heel dom: maar dat ik hem voor mezelf heb zeg maar :stuck_out_tongue: Haha.

Eens.

Hmm heb ik ook niet vaak hoor. Het boeit me eigenlijk niet echt, over het algemeen zijn het van die huppelkutten die dat vaak hebben, en het is maar de vraag of je dat wilt zijn…

Je hebt gelijk, maar ik ben zo onzeker dat het mij wel boeit >.< En ik ben jonger dan de rest van mijn klas en eigenlijk nog ‘te jong’ om echt aandacht te krijgen van jongens terwijl mijn vriendinnen dat wel krijgen. Dat is niet echt booming voor je zelfvertrouwen maar, ja. Het is ook wel een beetje een kwestie van geduld hebben…

Die jongens doen dat meestal ook om zelf aandacht te krijgen <__<

idd, het komt vanzelf… ik kreeg eerst ook niet echt aandacht ofzo. maar nu genoeg, haha. :stuck_out_tongue: dus t komt vanzelf ^^

Ik keek eerst ook altijd zo naar mezelf: ik vergeleek mezelf met m’n vriendinnen waar wel vaak naar werd getoeterd, en die wel veel vrienden hadden op hyves enzo, maar op een gegeven moment had ik zoiets van, dit is niet waar het om gaat. Er zijn belangrijkere dingen dan dit soort oppervlakkige dingen. En ja, dat is goed voor je zelfvertrouwen :slightly_smiling_face:

Nou het is natuurlijk best leuk om aandacht te krijgen .
Maar als je een leuke jongen kent ook om te geven .
En sommige jongens vallen wel op blond , maar haha ik weet het echt niet ik heb zelf bruin haar.

Haal dat jongens-vallen-op-blond-idee maar uit je hoofd. Dat is echt niet zo hoor, haha. Joh, ze komen vanzelf wel op je af. Meestal juist op de momenten dat je gestopt bent met ‘zoeken’ =p

een vriendin van mij heeft dat ook. maar meestal zijn het van die te geile turken. dus ik zou daar niet echt blij mee zijn.
ik heb t soms wel is maar nee ik vind t niet echt aantrekkelijk ofzo xd

Ikvind het altijd creepy als ik een jonge 1x heb gesproken en hij me toevoegt op hyves xD

Dat van jongens-vallen-alleen-maar-op-blondines vind ik zo stom! Ik ben zelf blond en meestal kijken jongens als eerste naar de blonde meisjes in mijn vriendinnengroepje. Dan heb ik zoiets van: ‘Nou én, de rest is toch ook knap!?’

http://www.figurfabrikken.dk/media/pritt.jpg

ik trek me er ook wat van aan! wordhelemaal jaloers! het is wel goeed voor je zelfvertrouwen, dat hoor ik vaker blond ;( helaaaaaaaaas…
terwijl vaak vriendine zeggen woo jij bent knap, maar dar hebben jongesn andere ideeen over ,

Helemaal mee eens. Ugh een vriend van me is ook echt aandachtsgeil. En dat heeft hij zelf niet door. Bloedirritant.

Ik ben altijd nog tot laat in de nacht wakker in het weekend, en dan voegen echt een stuk of 3 vage turken ofzo mij toe-.- met de zin, Jij bent mooii:$ mag ik misschien je msn-.- zooo irritant en ik krijg eigenlijk altijd wel complimentjes maar op dat moment heb ik dat niet eens door xD
eerlijk gezegt intresseert het me niet zo heel veel:$