Een meisje dat ik ken is echt heel populair bij jongens, ze lopen allemaal achter haar aan, zonder dat ze moeite hoeft te doen. Ze is natuurlijk heel mooi enzo, en wat ze ook zegt, ze vinden haar altijd leuk en grappig. Ik begrijp echt niet hoe ze het doet… Ik wil ook zoveel aandacht van jongens, maar bij mij stapt er bijna nooit een jongen op mij af… en zó lelijk ben ik nou ook weer niet :s heeft iemand misschien tips hoe ik meer aandacht kan krijgen van jongens? xx
Het leven is hard. Ze kijken gewoon naar hoe ‘populair’ je bent. Ik had ook niet eerst veel ‘aandacht’ van jongens. Nu heb ik wel ‘jongens’ vrienden, waarmee ik wel goed kan omgaan (:
Wees blij dat je niet hordes jongens achter je aan hebt lopen. Lijkt me reuze irritant. Je kunt beter een vast vriendje hebben dan al die jongens. Sowieso als je een vast vriendje krijgt denk ik niet dat hij het erg leuk gaat vinden als jij allemaal jongens achter je aan hebt lopen
ik snap eigenlijk niet dat iemand zulke aandacht wil.
je wil toch geen aandacht omdat je populair bent?
ik zou veel liever aandacht krijgen, omdat iemand me écht, gemeend lief, leuk of grappig vindt.
Een vriendin van mij was ook altijd heel populair bij de jongens, en ze zoende elk weekend met een ander, soms meerdere jongens in 1 weekend.
Ik was veel minder populair bij de jongens, maar de aandacht die ik kreeg was oprecht zeg maar. Inmiddels heb ik 2 jaar een vriendje, en heeft zij nog nooit een vriend gehad. En dat komt denk ik mede doordat zij bekend staat als een makkelijk meisje onder de jongens
Elk voordeel heeft z’n nadeel.
niet concentreren op iemand anders, maar op jezelf en hoe jij overkomt. dat is veel en veel belangrijker dan je focussen op haar.