Aandacht plots weg...

Hé!
Rot dat ik weer een topic moet openen maar heb echt specifiek advies nodig. Ik had 3 maanden geleden een rotrelatie, die dan is stukgelopen. Ik was er echt kapot van en heb hierna veel jongens leren kennen die me mee uitnamen en ervoor zorgden dat ik me beter voelde. A was één van hen, een interessante jongen die een keertje is langsgekomen. We hebben gepraat, later nog eens samen naar een feestje gegaan in z’n auto…Maar uiteindelijk werd het niet meer dan dat omdat hij m’n type gewoon niet bleek te zijn. Het begon allemaal stom maar één van z’n beste vrienden, C, moest naar een feestje waarop iedereen een date had en hij vroeg of ik meeging. Niet om 't te verpesten voor A maar gewoon als vriendin. Maar je kan 't al raden : de vonk tussen mij en C sloeg over… Hij paste perfect bij me en ik werd best verliefd.

We spraken veel af, meestal om de dag. C gaf wel toe dat hij zich enorm schuldig voelde tegenover A maar dat hij me niet wou laten gaan omdat zijn vriend verliefd is op mij ( ja, serieuze schending van de bro-code…). En dan begon school…We zagen elkaar nu enkel in de weekends en het was moeilijk maar doenbaar. We smsten de hele dag door zodra hij thuis was en in de weekends waren we zoooo blij dat we elkaar zagen, hij stelde me bij vrienden voor als zijn vriendin en hoewel het stiekem was ( door die vriend), genoten we van momenten samen. Plots draaide alles om, hij smste amper, de afspraakjes werden afgezegd of waren extreem kort. Ik flipte meteen omdat ik het gevoel had dat ik in m’n vorige relatie ( verwaarlozing)weer was terechtgekomen en vertelde hem dat ik daar best bang voor was, daar reageerde hij goed op. Maar 't contact werd steeds minder en minder…Terwijl het een week daarvoor nog zo goed ging. De ‘slaaplekker’-smsjes kwamen niet meer en ik nam meestal 't initiatief.

Nu heb ik best veel gehoord dat meiden 'm een player noemen…Hij geeft toe dat hij vroeger zo was maar ondertussen is hij dan ook 20 jaar en heel wat wijzer. Hij heeft me ook alles verteld over zijn vorige relaties. Maar toch, ik weet het niet meer en ik twijfel of hij me nu echt aan het playen is. Dat zou gemeen & dom zijn aangezien hij weet hoe gekwetst ik was na m’n vorige relatie en dat hij meteen de helft van z’n vrienden zou verliezen als hij me zou playen ( mijn broer zit in z’n vriendengroep)…Dus ik denk niet dat het dat is. Maar nu heb ik dus al 2 dagen niks van hem gehoord…De andere dagen heb ik altijd eerst gesmst en waren de gesprekjes kort. Ook deed hij vorig weekend heel raar. Hij zei dat hij van me hield en dat we moesten praten, dat hij me niet kwijt wou…

Wat denken jullie hierover…Kan het zijn dat hij me playt…? Of doet hij dit owv het schuldgevoel tegenover A? Ik wil 'm niet kwijt en zou het absoluut niet aankunnen als een jongen wéér m’n hart breekt.

Wow, moeilijk. Van wat je hebt verteld kan ik niet eruit komen of hij je nou playt of niet, ik wil je heel graag advies geven maar ik weet het ook niet :’)

Ik heb het gelezen maar ik weet het echt niet upje dus maar.

Woow, inderdaad een moeilijke… Ik zou het niet weten.
Ik zou hem gewoon in real life aanspreken, en dan een beetje druk zetten zodat hij vertelt wat er nou aan de hand is.

hmm ik kende de helft van het verhaal al…
ik vind het gewoon zó raar dat hij niks meer laat horen, omdat hij weet dat jij erg gekwetst bent na je vorige relatie en hij zegt ook dat hij nog van je houd …

maar misschien moet je hem gewoon een keer bellen, smsjes zijn natuurlijk makkelijk te negeren, daarom bel ik mijn vriend eigenlijk ook altijd. Dan kan hij je natuurlijk alsnog negeren maar valt het misschien meer op als een sms.

En verder, tsja, ik weet het niet zo goed. Ik snap gewoon niet waarom hij zo doet (jij snapt het natuurlijk ook niet)… maar misschien gewoon opeens langs gaan als je zeg maar 90% zeker weet dat hij thuis is. Je bent tenslotte zijn vriendin! Hij kan toch niet opeens niks meer van zich laten horen alsof je maar een of ander scharrel was!!

houd me/ons op de hoogte en successs!!!

had ik ook met m’n ex ;s ik weet niet waarom hij zo doet, maar ik hoop dat alles goedkomt voor je!

Ik denk zelf dat het komt door die ‘A’, en anders is het wel een player…

heb vandaag 'm gesmst of er iets mis is omdat hij zo weinig praat en hij zei dat het idd wel zo is dat we zo weinig tegen elkaar zeggen en dat z’n weekends druk zijn , we kunnen elkaar dus niet zien…Maar heb voorgesteld om s’avonds te bellen.

Ik denk( /hoop) dat hij me niet playt omdat het gewoon dom zou zijn…

ai, maar hij smste wel terug?
dat is wel fijn in ieder geval!

hoop dat hij gewoon meer interesse in jouw gaat tonen en dat ie je vaker ziet!

ja het is nu eenmaal een langeafstandsrelatie…En z’n weekends zijn ongelofelijk druk. We zullen wel zien.

hoever moet je reizen voordat je hem ziet?

Dit is inderdaad wel lastig,
maar hij beseft misschien nu pas dat dit lullig is tegenover ze vriend
alleen durft die het misschien niet te zeggen (?)
Maar, je moet niet opgeven en contact met hem zoeken en zeggen dat je echt contact met hem wilt blijven houden en dat je hem niet kwijt wilt.

50 min met trein maar tijdens de week komen onze uren niet overeen. Hij werkt van heel vroeg in de ochtend tot de namiddag en ik heb soms les in de namiddag.

ai, rotschool en werk!

vandaag nog iets van hem gehoord?

^jah, had dan ook dat gezegd over m’n hond en hij vroeg wat er mis was met 'm enzoo…Meer niet.

maar jullie bellen nooit?!