Aanbrengen bruinsel

Hoi,
Heb ef’n een vraagj.
Dus ik gebruik vloeibare bruinsel , maar mijn mama gaf mij de raad om vooraleer ik deze aanbracht, body lotion aan te brengen aan mijn gezicht… Is dit goed of fout?
En hoe breng je dit best aan ( het bruinsel ) met een watje, of kweet niet, wat stellen jullie voor? ik draag graag bruinsel maar zou het graag op de juiste manier aanbrengen (a)
en nog een vraagje, is vloeibare bruinsel eigenlijk beter voor je huid dan poeder?
hopelijk krijg ik wat bruikbare reacties.
ik dank jullie al op voorhand
xxx groetjes !

Bruinsel?

ja sorry in nederland gebruiken jullie vast de term foundation ofzo :wink: Maarja, in belgie zegt men daar gewoon bruinsel tegen gwn ja, kweetnie waarom :wink:

Haha, wat grappig dat jullie daar bruinsel tegen foundation zeggen :stuck_out_tongue: Maar volgens mij is body lotion niet nodig hoor, tenminste dat dacht ik niet… Ik gebruik zelf niet vaak ‘bruinsel’ :stuck_out_tongue_winking_eye: maar als ik het draag, breng ik het gewoon met m’n vingers op…

Is het foundation, of zelfbruiner? Oftewel: moet het je bruiner maken, of een egale teint geven? Daar zit nogal een verschil tussen…

Foundation breng je op na je dagcrème (eerst goed in laten trekken). Het kan met je vingers, een sponsje of een speciale foundationkwast. Typ maar eens foundation in bij Girlscene rechtsboven.

En zelfbruiner, dus om je een bruine tint te geven, breng je aan met je vingers. Heeeel goed uitsmeren! En van tevoren scrubben is aan te raden.

Volgensmij hoef je geen body lotion te gebruiken… Je kunt het er zo ook wel op doen

Dankje wel voor de informatie :wink: En ja het is foundation, zelfbruiner durf ik me niet aan wagen hoor :wink:. kzal ook één kijken op girlscene bij foundation, dankje voor de tip :wink:

(in belgi¨¨e zeggen we ook foundation, anders een fdagcreme met een tintje of zelfbruiner) :d

Zelf meng ik mijn foundation door de dagcreme en smeer het dan gewoon met m’n handen op m’n gezicht, werkt perfect!

Je kan er het beste een dagcreme onder aanbrengen ipv bodylotion.