Aanbiedingen en reclameacties.

-Sorry als zoiets al bestaat, dan mag dit topic gelijk weer verwijderd worden.-

Het leek mij wel leuk om een topic te starten waarin je de aanbiedingen en reclameacties kunt posten. Dit omdat ik vaak leuke aanbiedingen over het hoofd zie en later hoor ‘Ooh, maar vorige week kon je dit product met 50% korting kopen bij deze winkel.’ Dat komt dan bijvoorbeeld doordat ik de folder van die winkel niet krijg, of ik zie het gewoon over het hoofd. En ik denk dat er wel meer mensen zijn die hier last van hebben!

Dus door dit topic hoop ik dat iedereen op de hoogte blijft van leuke aanbiedingen en acties!

Bij de Etos is deze week alles van garnier de 2e gratis. (wordt verrekend als 50% korting op de totaalprijs van de 2 producten.) Ik had vandaag een BB cream en een bodylotion voor 7,50!

http://i45.tinypic.com/5eycee.png

upppp?

Ik wil weten of het een leuk idee is haha

Leuk idee!

Okee dankjewel!
Maar ik wil meer reacties en leuke aanbiedingen! :grinning:

Okee dankjewel!
Maar ik wil meer reacties en leuke aanbiedingen! :grinning:

Eh, gratis kruitvat bodyfruit bij 2 libresse duo pakken, gratis nagellak bij elke 15 euro besteding bij etos, vestjes bij de bristol afgeprijsd van 20,- naar 13,-. Alle john frieda precision foam haarkleuring bij de kruitvat (?) voor 10,- Bij de trekpleiser alle douche eigen merk gebeuren voor 0,60 cent. Leggings bij v&d 3,-

Zo dat was alles wat ik boeiend vond deze week. :’)

upppp

Sale bij h&m

^ sale overal, seizoensverandering.

aankomende week 27:

praxis: 2+1 plant gratis.
leen bakker: tot 50% korting op tapijt, vinyl, laminaat en karpetten.
xenos: rolfondant 1,99
McDonalds: actie bonnen
La place: actie bonnen
V&D: sale vouchers (besteding 50,-, 10,- korting enzo) + speciale koopavond woensdag 4 juli.
gall & gall: 2e fles prosecco halve prijs, krat palm bier van 15,- naar 10,-
wibra: l’oréal paris haarverf 3,99
Kruidvat : Vaseline 1+1 gratis, nivea 2+1 gratis, syoss 2 voor 6,- , syoss haarkleuring 8,00. Vogue deo of douche 2+2 gratis, gratis kruidvat body fruit bij een duopak libresse maandverband/ inlegkruisjes, kruidvat schoonmaak doekjes 3 voor 2,50.
Trekpleister: 4,- korting john frieda haarverzorging, essence nagellak 2 voor 2,-, garnier 1+1 gratis.

Zo, en dat was alles wat ik boeiend vond deze week.