Aan scharrel beginnen als maagd?

Heey ik zou graag jullie mening willen horen zodat ik me niet laat leiden door mijn eigen libido of juist angst?

Ben nog nooit all the way gegaan, maar de laatste tijd (iets meer dan een maand) is mijn libido echt enórm verhoogd. Heb veel zin in sex echt niet normaal…

Heb flirterig contact met een jongen en hij slaat ook vaak een arm om me heen en het is overduidelijk dat hij graag een scharrel wil…

Aan de ene kant wil ik er voor gaan, want ik heb er zin in!
Maar aan de andere kant denk ik ook, tsja het is mijn ontmaagding en dan gebeurt het door een ONS/scharrel…

Het is voor de rest wel een leuke jongen! Maar een relatie staat niet op nummer 1 bij hem :wink:

Ben benieuwd naar jullie meningen!

ligt eraan hoeveel waarde je er aan het. ik ben ook ontmaagd door een scharrel, maar ik hecht er niet zoveel waarde aan

Hangt er inderdaad vanaf hoe belangrijk een ontmaagding is voor jou, sommige mensen vinden het heel belangrijk en anderen boeit het vrijwel niks. Maar één ding, als je gevoelens voor hem hebt moet je het absoluut niet doen omdat je weet dat het niks meer wordt dan een scharrel.

Thanks girls! Ik ga het gewoon doen, ken hem pas kort dus gevoelens heb ik niet :slightly_smiling_face: voel me wel heel erg aangetrokken tot hem (lichamelijk) en dat heb ik bij heel weinig mannen :stuck_out_tongue:

Ik zou hem wel laten weten dat je nog maagd bent (als het zo ver komt), want dan kan hij er rekening mee houden, dat hij wat rustiger aan doet in het begin.

precies, en als je het zelf wilt: wie houdt je tegen? :wink:

Hoe oud ben je?

@MORIARTY @honeybabe, handige tip!

@SnowxWhite ik ben 19 en hij is 24

ik ben ontmaagd door een one night stand en heb hier wel heel veel spijt van, ik zou het dus niet doen als ik jou was

Als je het doet leer je hem wel kennen… Het kan alsnog dat je dan wel gevoelens krijgt. Veel mensen gaan door seks meer voor elkaar voelen. De eerste keer is voor veel meiden toch iets wat je bijblijft. Dit ligt misschien aan wat voor type je bent. Als jij weet dat je nooit op hem verliefd wordt kan het, maar anders zou ik heel erg oppassen hier mee.

Seks kan ook gewoon seks zijn

Het is niet dat jij spijt hebt, dat iedereen spijt heeft ?

[i]

Ze vraagt om een mening en dat wordt toch gegeven? [/i]

Ik zou het inderdaad ook niet doen want ik weet dat ik er ook veel spijt van zou krijgen. Het ligt er denk ik aan wat voor een persoon je bent. Denk er wel aan dat jij misschien, door je eerste keer of überhaupt sex, gevoelens kan krijgen die misschien niet wederzijds zijn, je moet je niet ‘gebruikt’ gaan voelen want dat is geen fijn gevoel.

Persoonlijk vond ik het heel fijn dat mijn ontmaagding was met mijn vriend. De eerste keer dat we probeerden lukte het namelijk niet, hoeveel zin ik ook had het deed gewoon te veel pijn, en omdat het met hem was voelde het helemaal niet raar en hij was de voor de volgende keer speciaal glijmiddel ed gaan halen en zn kamer in een rustige sfeer gebracht.

Ik denk dat het best ongemakkelijk is om je ontmaagding met iemand te doen die een scharrel is, tenzij je het hem van te voren laat weten, dan weet hij dat hij je mogelijk een beetje moet helpen ed.

daar heb je helemaal gelijk in, dat is dan ook helemaal niet wat ik zei

Als ik in jou schoenen zou staan zou ik het niet hebben gedaan. Ikzelf vond het erg fijn dat het gewoon met mijn vriend was. Die hield heel erg rekening met mij en stopte wanneer het even pijn deed. Ikzelf zou het alleen kunnen bij iemand waar ik met echt op me gemak voel, je moet namelijk goed ontspannen.

Thanks voor jullie advies! Ik ben toch niet verder gegaan…
Toen we weer afspraken was ik net ongesteld geworden, en nu heb ik meer zoiets van ik wacht liever op een jongen die misschien ook meer emotioneel wil. Als ik het met hem zou doen dan zou de hele vereniging het weten namelijk

Ik vind dit een dappere beslissing van je! Ik zou het zelf ook niet gedaan hebben inderdaad voor mijn eerste keer. :slightly_smiling_face: