Ik denk er de laatste tijd best veel over na wat voor type persoon ik soms ben, en daar ben ik dan helemaal niet tevreden mee. Ik kan heel gevoelloos en bitchy overkomen, en dat hoor ik dan ook vaak, maar dat wil ik niet meer. Ik wil dat mensen mij zien als een aardige, lieve en betrouwbare vriendin.
Omdat ik nu vaak als onaardig, bitchy persoon wordt gezien en die gedachte dus ook bij iedereen in zijn hoofd zit, is dat vrij lastig om dat zo even te veranderen, dat kan ook niet, daar moet je meer voor doen.
Ik ben niet tevreden met de manier hoe ik met mensen om ga en dit wil ik graag veranderen, maar het duurt best wel even voordat je bij mensen doordringt dat je daadwerkelijk veranderd bent. Maar ik wil echt dat mensen mij positief bekijken en dat ik ook een uitstraling krijg dat mensen gewoon vrolijk naar mij toe durven te komen en ik ze niet afschrik met boze, arrogante blikken.
Ik ben hard en gevoelloos en ik heb een muur om mij heen gebouwd de afgelopen jaren door de dingen die ik heb meegemaakt en dit wil ik graag veranderen zodat bijvoorbeeld ook jongens mij aan durven te spreken en denken; dat lijkt me een aardige meid.
Misschien zijn er wel meer meiden die dit willen bereiken, misschien ook niet. Maar ik zoek vooral tips en hulp hoe ik dit het beste kan aanpakken, want zoals ik al zei; dit gaat niet zomaar, je moet wat bewijzen…