Aan iedereen die houd van Beauty!!!

Hallo, ik stel me even voor, Ik ben lana en ik word in augustus 17 jaar. Het is mijn droom om mensen te helpen op gebied van beauty. Ik hou ervan om de laatste beautyproducten/trends met andere mensen te delen, daarom heb ik op facebook een pagina aangemaakt, maar ik zoek mensen die deze willen liken, Ik heb nu nog niet veel likes op deze pagina en daarom plaats ik nu enkel foto’s van outfits, make-up,… maar ik geef er nog geen uitleg bij omdat ik weinig mensen heb die actief zijn op mijn pagina. Bent u geïnteresseerd in beauty? Ga dan naar mijn pagina en like deze, Zo kom ik een stap dichter naar mijn droom.
Dit is mijn pagina : Facebook
Ik dank jullie alvast en ik hoop dat er veel meisjes zullen zijn die eens een kijkje nemen op deze pagina!

nee

reclame

Ik zie dat je nieuw bent hier dus we nemen het je niet kwalijk maar dit kan in het algemene post hier je site en/of blog topic: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-site-enof-blog-5-238452.0.html
en reclame afgezonderd van de topic’s die daarvoor bedoeld zijn is niet toegestaan… zo verdiend iedereen een gelijke kans en worden we niet doodgegooid met topic’s waar we niet op zitten te wachten…

Ik heb een droom & wil deze waarmaken, staat dit je niet aan? Ga dan! ik hou je niet tegen!

Oke… :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes:
Reclame mag hier niet.

reclame, en nee. ik wil je niet liken.

gaat je niet lukken

reclame mag niet

Bennie weg te slaaaaaan

*houdt :slightly_smiling_face:

Bedankt voor je uitleg! Een slotje dus, want reclame is niet toegestaan.