Aan het lijntje...

Ik praat een maandje met een hele leuke jongen en we hebben elkaar in deze maand 3 keer gezien, waaronder de 3e keer echt een date was… Toen hadden we ook gezoend. Alleen nu praten we soort van wat minder en niet meer zo “leuk” als eerst (als het aan mij ligt) Na onze date zei hij wel dat hij me wel leuk vindt en dat het klikt, en hij zegt ook altijd bijv. dat hij bij me wilt liggen ofzo haha. Alleen hij is altijd wel iets aan het doen en reageert hij dus ook laat en heeft dus ook niet echt tijd voor mij. Ja ik snap je zit niet 24/7 op je mobiel maar zeg dan gewoon van, ja ik ben even weg we praten daarna ofzo. Ik weet dus niet wanneer ik hem weer zie, heb gevraagt of hij nog wilt afspreken en hij zei ja tuurlijk, en dat ik me dus ook geen zorgen moet maken. Maar nog niks geplant enzo, en ik wil hem echt snel weer zien, zodat ik hem ook beter leer kennen en ja kijken of het wel echt iets wordt… Wil natuurlijk ook niet dat het te snel gaat tussen ons, maar wil ook niet aan het lijntje gehouden worden. Wat denken jullie? Neemt hij mij serieus?

Ja. Relax en wees niet te onzeker. Of neem zelf het initiatief?

Stel een datum voor en een activiteit!

Ik ben het ook met hierboven eens, neem zelf het initiatief :slightly_smiling_face: misschien weet hij ook niet zo zeker of jij hem wel leuk vindt, en is hij daarom zelf nog niet gekomen met plannen voor een volgende date.