Aan het lijntje gehouden?

Hoi allemaal!

ik heb dringend jullie mening nodig, helpt wel is verhelderend als iemand het van buiten af bekijkt dus hierbij mijn verhaal: januari 2016 begon ik met een jongen te daten, we hadden een klik en het was ook gezellig. na 5 dates begon ik te twijfel of hij met wel leuk vond dus uit angst zei ik dat ik het niet meer zag zitten, hij gaf aan dit jammer te vinden. De dag erna kreeg ik gelijk een berichtje van hem dat hij het erg jammer vond en we blijven ook nog 3 weken contact houden (echt dag en nacht aan het appen) maar het ging minder dan eerst, we spraken niet meer af en hij werd afstandelijker. Vervolgens zag ik hem op een feest en wakkerde het weer een beetje aan en wou die heel de tijd bij me staan etc. Uiteindelijk is het contact toch dood gelopen, een beste vriendin van mij had ruzie met zijn vrienden en ik werd er gelijk een beetje bij betrokken waardoor het nog slechter voor me uit pakten. na 5 maanden geen contact begon hij me weer berichtjes te steuren, hij begon erg veel over sex en ik was boos geworden en gaf aan dat hij dit bij mij niet hoefden te proberen. Toch bleef hij door praten. Na 1 week gaf hij toch aan dat het nergens op uit liep. Nu weer een paar maanden verder blijft hij nogsteeds contact zoeken. Een keer was ik er in mee gegaan en begon ik hem ook een beetje uit te dagen en mee te flirten maar als snel hield ik dit niet vol en gaf ik aan dat ik niet zo was. Ik had ook een rot periode achter de rug omdat ik ziek was dit had ik uiteindelijk maar tegen hem verteld in de hoop dat hij hier rekening mee zou houden en me met rust zou laten. Weer 2 weken later zocht hij weer contact we hadden dus weer 6 dagen achter elkaar gesnapchat. Ik begon er weer te veel aan te denken dus verwijderde hem. 4 dagen later voegde hij me weer toe en begon hij weer te praten. Eerder had ik hem al van alles verwijderd en gaf hij ook aan waarom en dat hij het jammer vond en het eigenlijk nergens voor nodig is.

Ik ben gewoon heel erg in de war, ik durf het niet aan hem te vragen want volgensmij kom ik al heel wanhopig bij hem over omdat ik hem telkens overal van verwijder en vervolgens weer toevoeg en me door hem alle kanten laat optrekken. Maar ik vraag me elke keer af, ik heb duidelijk aangegeven voor sex hoef je het niet te proberen bij mij en hij blijft maar contact met mij zoeken en ik ook met hem. Wat denken jullie van de situatie?

Wat vind je er zelf van? En zoekt hij je alleen voor seks? Ik zou hem loslaten en overal van verwijderen en misschien zelfs blokken, aangezien hij blijft aanhouden…

voor zover ik begrijp vind je hem dus niet leuk, maar blijft hij naar je toe komen? Dat lijkt op stalken… Hij komt op mijn in ieder geval heel erg manipulatief over. Je moet niet zo over je heen laten lopen en hem vertellen dat je klaar bent met hem. Alles verwijderen, blokkeren.

Zoals ik het lees vind je hem niet leuk, maar hij blijkt jou toch wel interessant te vinden? Als jij hem niet leuk vindt, zou ik hem overal op verwijderen en als hij blijft doorgaan blokkeren.

Ik krijg juist het idee dat hij jou wel leuk vind en niet weet wat hij moet omdat jij steeds aangeeft dat je niks wilt en het niks wordt maar vervolgens wel met hem praat. Ik zou dan eerder zeggen dat het andersom is.

Ik zou eerst goed nadenken over wat jij wil met hem, zodat je kan beslissen of je contact wil houden of hem wil verwijderen.
Daarna kun je misschien met hem praten, zodat het ook duidelijk is wat hij wil en jullie alles wat er nu is gebeurd kunnen afsluiten.

Ik vind dat je hem hoop geeft, doordat je terug praat.
Als je niks wilt met hem geen seks ed, negeer hem dan of block hem.

Bedankt voor jullie reacties! het klopt dat ik een beetje over me heen laat lopen.
Maar van dat ik tegen hem zei dat ik hem niet leuk vond deed ik eerder om niet gekwetst te worden en sinds toen begon hij raar te doen. Daarna gaf ik aan dat ik juist daardoor er achter was gekomen dat ik hem wel echt leuk vond (je weet pas wat je mist als je het kwijt bent) maar nu blijft hij afentoe contact zoeken terwijl hij wel een keer heeft gezegd toen hij weer begon met praten en na 2 weken ineens niet meer wou praten “omdat het nergens op uit liep” vervolgens hoorde ik weer 1 a 2 maanden niks en zocht hij weer contact hij blijft dus maar contact zoeken (ik ga daar ook op in daar niet van) maar het werkt voor mij gewoon heel erg verwarrend…