Aan het lijntje gehouden?

Ik vond een jongen leuk sinds de eerste , ik zag hem en was meteen verliefd . Helaas zag hij me niet staan en nam met een ander meisje , vervolgens hadden die 11 dagen en toen was het over . Hij ging vervolgens naar zijn beste vriendin en die zoende en deden close voor mijn ogen. Voor de zomervakantie van 2014 stopte hij met zijn beste vriendin leuk vinden en begon mij leuk te vinden. Hij ging op vakantie naar griekenland en we praatte de hele dag door op app. We skypede van sochtends tot savonds. Hij zei dat hij niet kon wachten om me te zoenen. Het was allemaal zo perfect. Dus na heel lang wachten , spraken we eindelijk af toen hij weer in nederland was. Na 2x afspreken was ik zijn vriendin. Alleen ik vond het erg moeilijk als hij met zijn ex ging afspreken omdat ik bang was hem kwijt te raken en ze noemde elkaar op whatsapp nog sgatje en op instagram hartjes als reactie.Daar kregen we na 5 maanden steeds meer onenigheid over. Nadat het was opgelost met zijn ex, wilde hij met zijn (nogsteeds) beste vriendin afspreken. Ik vertrouwde haar niet en wilde het niet. Toch sprak hij af met haar en hier kwamen onze eerste ruzies. Ik huilde dat hij me pijn deed , en gaf het duidelijk aan maar toch ging hij naar haar toe. We hadden 3 maanden alleen maar ruzies. We hadden nu ongeveer 8,5 maand. Na alles uitgepraat te hebben , zou hij een tijd niet met haar afspreken. We hadden 9 maanden , het was zo gezellig die dag maar toen we ruzie kregen veranderde dat. Hij werd boos op me en schreeuwde tegen me , hij zei dat als ik zo doorging hij het uit zou maken. Die avond ( want dat was het inmiddels ) liep ik weg. Ik was tot 12 uur snachts buiten, en stond uiteindelijk bij hem voor de deur . Hij knuffelde me stevig en was echt ontzettend lief voor me. De volgende dag werd hij boos op me , en hadden we weer ruzie. Dat weekend was een ramp. Ik was naar hem toegegaan en hij zei dat als we binnen 3 maanden ruzie hadden het uit zou gaan. Het verliep allemaal zo raar… Na een tijdje hadden we weer ruzie en hij wilde dat ik dit weekend niet kwam blijven slapen , maar dat wilde ik wel. Ik moest huilen , me broer hoorde dat en appte hem, hij zei dat hij het moest uitmaken omdat ik er kapot aanging. Even later stonden we voor zijn deur ., alles liep zo snel… Uiteindelijk had mijn vriend twee hechtingen in zn wang. Die middag maakte hij het uit ( 14 juni 2015 ) via whatsapp. 1 dag erna ( maandag ) miste hij me , ik kwam naar hem toe en we zoende. Totdat ik zn mobiel pakte en las dat hij weer aan het flirtte was met zijn beste vriendin. Ik werd boos en hij zei dat het hem speet. Vervolgens liep alles raar, dinsdag ging hij naar haar toe , woensdag had hij een picknick met mij maar op school geen woord , donderdag werd hij boos op me en vrijdag ook, zaterdag niet gepraat totdat ik zondag appte om langs te komen, hij wilde niet dat ik langskwam en zei dat het nooit meer wat ging worden. Vrijdag ( 26 juni ) , zoende we weer , hij zei dat hij geloofde in ons en begon over onze trouwerij en zulke dingen. Een dag erna had hij zijn verjaardagsfeest, ik was niet uitgenodigd maar zijn beste vriendin wel. Ik wilde niet dat ze samen in een bed sliepen, dit gaf ik aan en hij zei oke. Vervolgens sliepen ze samen en hebben ze gezoend. De volgende dag zei hij dat het nooit meer wat ging worden tussen ons. Ik heb echt geen idee mee wat ik moet doen, ik ben echt de weg kwijt.

Uit maken en die jongen op alles blokkeren. Hij klink niet als een goede jongen, niet goed voor jou. Hij maakt het uit, maar als het hem uit komt kust hij je gewoon. Omdat hij weet dat jij toch wel terug komt. Eerlijk, ik denk dat hij gewoon gebruikt. Dus maak het voor jezelf uit. In het begin is dat moeilijk en zul je verdrietig zijn, maar daar kom je boven op. Je verdient beter dan deze vage jongen die ook nog eens flirt met anderen. No good.

Misschien heb je het idee dat je het niet uit moet maken omdat je bang bent dat je spijt krijgt of dat hij het toch wel voor je is maar… MAAK HET ASJEBLIEFT UIT! Deze jongen is echt niet goed voor jou en je gaat zelf helemaal stuk aan je relatie… En je wilt toch juist dat je gelukkig wordt van de liefde? en dat wordt je nu niet…

Sterkte!

Hij houdt je idd aan het lijntje. Verlaat hem, je verdient zoveel beter.

hij is niet een het waard,maak er daar een einde aan
vergeet hem zulke mensen.

laat hem uit je leven verdwijnen,je moet er boven staan
meid jij bent het wel waard