Aan het lijnen; hoe op vakantie?

Hallo meiden,

ik zit nu best met een probleempje
Ik ga binnenkort dus op vakantie met vriendinnen naar het buitenland. Een échte jongerenvakantie met veel zonnen, leuke dingen doen, uitgaan, jongens en ja ook alcohol.
Ben al een tijdje op mijn lijn aan het letten; sporten, niet snoepen, geen drank enz. want ik ben te zwaar. Ik weeg nu 75 en ben 1,75 (niet dik, wel stevig) En het lijnen lukt me aardig.

Mijn grote probleem is dus; als ik over een maand, twee weken lang elke avond zoete drankjes enzovoorts drink, val ik weer terug in mijn oude patroon en zal ik weer aankomen. (een wijntje bevat ongeveer 200 kcal)
Heeft iemand ideeen? Hoe ik die exta glazen alcohol weer evensnel kwijtben (want verder lig ik denk ik alleen maar te luieren op het strand) of hoe ik misschien minder kan drinken? Mijn vriendinnen zijn nogal pushy, dus het zal moeilijk worden om geen alcohol te drinken.

Dankje!

misschien kan je veel gaan zwemmen?
daarmee verbrand je heel veel calorieen. (:

Dat is een goeie! Dankje! Dat ik daar zelf niet op was gekomen :flushed:
Het mooie is; ik hou van zwemmen en in het water wordt je ook nog is bruin!

Veel water drinken, en als je bent aangekomen kun je altijd nog na de vakantie weer letten op de lijn?
Of je zegt gewoon glashard nee als je vriendinnen je zeg maar pushen.

komt dat goed uit!
zeg ik eindelijk iets slims (:

Hoe oud ben je? Want lijnen onder je 21e is sowieso niet zo’n goed idee.

Je kunt inderdaad veel beter meer sporten etc, en dat kan daar ook wel als je zwemt.

Ik weet trouwens niet hoe lang je op vakantie gaat, maar je kunt je toch ook best een paar dagen laten gaan? :slightly_smiling_face:

Ik zou inderdaad lekker veel gaan zwemmen overdag.

same problem here, alleen ik ga gewoon genieten met mate, vind t zonde om er mn vakantie door laten te verpesten. en bedenk je dat je waarschijnlijk elke avond uitgaat en dus super veel aan het dansen bent en daar dus ook veel kcal mee verbrand. :slightly_smiling_face:

Flauw van je vriendinnen als ze het niet willen accepteren dat je geen alcohol drinkt. Misschien als je bv om de dag, en dan maar 1 drankje? Dan val je misschien minder snel terug in je oude patroon. En overdag lekker compenseren met zwemmen enzo :slightly_smiling_face:

mmm vind niet dat je dat kan doen als je vriendin bent… maarja veel zwemmen en veel water. en ja je hebt wel vakantie je kan bijv ook een paar dagen uitkiezen dat je drinkt en de rest niet. en je moet niet naar je vriendinnen luisteren als ze zeggen van ahhh kom op neem er nog een. jij wilt niet dus je neemt niet klaar punt uit…

nee idd, je moet het gewoon niet nemen als je het echt niet wilt en je ook niet laten pushen door je vriendinnen. Maar aan de andere kant begrijp ik je vriendinnen ook deels wel, ik bedoel je gaat nu echt naar zo n jongerenvakantie en als je dan echt alles laat en je jezelf alles gaat verbieden zou ik dat ook niet zo gezellig vinden.

vakantie of niet dat doen vriendinnen niet en als ze dat blijven doen kan ik het geen vriendinnen noemen.

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ze het brengen, en of het echt heel erg is of dat het wel meevalt, en dat kan ik uit je beginpost niet halen, dus kan ik er ook geen oordeel over geven.

ik ben 17

noem het ook niet echt lijnen, maar minder snoepen en sporten
(dieten houd ik noooooit vol)
maar ik ben altijd slank geweest en alleen het laatste half jaar ben ik zo’n 10 kilo aangekomen doordat ik was gestopt met voetballen (drie x in de week) en heel veel vrat.

ik wil me inderdaad ook best een paar dagen écht laten gaan… maar geen twee weken lang…

Het is trouwens maar één vriendin die zo is…
maar ik laat me niet pushen! af en toe losgaan kan wel, maar zeker niet elke dag!

Ik hoop niet dat ik heel veel ben aangekomen als ik terugkom, want dan ga ik nog twee weken op een ‘soort van vakantie’ naar mijn familie in Polen.

Ik ga gewoon veel zwemmen en heel hard dansen de hele nacht door!

DANKJE MEIDEN. IK DENK DAT IK HEEL VEEL AAN DE ZWEMTIP HEB!

-

die zwemtip is idd een goede, maar ja kan ook veel lopen (op de boulevard flaneren, leuke marktjes bezoeken e.d.) en van dat beachtennis (wrodt je super mooi bruin van!!), badminthon (of hoe dat dan ook schrijft :stuck_out_tongue:). zulk soort dingen, en qua eten gewoon lekker lokale groetes en fruit eten.
Maar geniet ook wel van je vakantie :slightly_smiling_face:

Irritant als je vriendinnen zo opdringerig zijn… ik zou wel iets drinken, maar niet te veel. Daar word je idd snel dik van (ik weet niet hoeveel je normaal drinkt, maar 15 drankjes op een avond zou ik iig zeker niet doen!)… hou het bij een drankje of drie en dans idd lekker veel!