Aan de pil

Heu ik wil aan de pil omdat ik een pukkelige huid heb met hele rode vlekken altijd en omdat ik een vriendje heb en er wel al aan toe ben
Twee vragen

• helpt alle pillen bij seks dus als ik naar domter ga voor puistjes en ik krijg een pil dan werkt die ook bij seks?
  • welke pil raden jullie me aan ik ben zoooooi ongeloofelijk bang voor bijwerkingen

Alle anticonceptie pillen zijn er om een zwangerschap te voorkomen, dus je zal mits je h’m goed inneemt beschermd zijn. Omdat er verschillende soorten pillen zijn is het het handigst om langs de huisarts te gaan en die je er een te laten voorschrijven. Krijg je last van bijwerkingen, dan kan je altijd weer overstappen naar een andere variant.

Het hoofddoel van anticonceptie pillen zijn zwangerschappen voorkomen.
Daarnaast zijn er bepaalde pillen die veel kunnen doen tegen puistjes.
Je huisarts kan waarschijnlijk het beste advies in geven welke pil voor jou geschikt is.

aaah kom op, !

De enigste werking waar je werkelijk zorgen om moet maken is of het wel degelijk zwangerschap voorkomt :’) daar gaat het om.
Sorry, maar ‘k begrijp het niet dat meiden soms zo bang zijn van bijwerkingen. (zal aan mij liggen zeker? :’) )

da’s denk ik (hoop ik) het minste van hun zorgen als ze aan de pil gaan, niet?

en dan nog: àls je zodanig last hebt, kan je altijd overstappen naar een andere

Wil je verder praten over dit onderwerp? Dan kun je terecht in het volgende topic: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/algemeen-anticonceptiepil-topic-lees-eerst-de-beginpost-227083.8250.html