Ik heb even jullie hulp nodig.
Ik en mijn vriend hebben wel eens zin in seks. Dat hebben we 1x bijna gedaan zonder condoom. En ik was zo bang dat ik zwanger zou zijn,op 1 of andere manier. En daar ook nog eens bij dat ik 2 week later ongesteld werd ( mijn ongesteldheid is heel onregelmatig). Mijn ouders zijn erachter dat we elkaar best vaak naakt enzo hebben gezien en wat hebben lopen klooien. Ze willen dat ik aan de pil ga, maar ik ben z’n 1 die de pil echt gaat vergeten. Wat voor anticonceptiemiddel hebben jullie?
En hebben jullie daar ook voor-&nadelen aan? Bedankt!
Ik gebruik nu sinds 3 maanden de pil. En ik ben ook echt zo’n oen die altijd alles vergeet, maar daar hebben ze wat op bedacht, er zijn namelijk allemaal apps te downloaden die jou er aan herinneren een pil te nemen. Hierdoor ben ik nog geen één keer mijn pil vergeten te nemen.
En voor jou is het ook wel fijn als je menstruatie wat regelmatiger is, neem ik aan? Daar zorgt de pil namelijk ook voor
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/de-pil-227083.0.html
Er is ook al een topic voor trouwens
Ik heb mn pilstrip op mn tandenborstel liggen zodat ik m s ochtends inneem als ik mn tanden poets. Zo vergeet ik m niet.
Ik slik sinds mijn 14/15e de pil, ik ben nu 20. Ik had altijd veel last van pijn en dat is minder geworden. Voor de rest niet echt rare dingen. Ik neem hem altijd s’ avonds op een vast tijdstip in, nooit problemen mee gehad.
Een app is in dit geval wel handig ja! (handige tip inderdaad)
Ik heb ook de pil en ik ben ook heel erg vergeetachtig. Maar ik slik hem nu elke ochtend bij het ontbijt en sinds ik dat doe ben ik hem nog nooit vergeten. Misschien is dat ook een goed idee voor jou?
Super bedankt voor jullie reacties!
Ik ben ook z’n hopeloos geval die geen pilletjes door kan slikken.
Dus heb geen idee hoe ik dat moet doen
Ik was ook eerst ook bang dat ik hem steeds zou vergeten, maar ik neem hem altijd rond het avondeten in en ben hem eigenlijk nog nooit vergeten (oke wel eens, maar toen kwam ik er wel steeds op tijd achter zodat ik hem dezelfde dag nog in kon nemen). Voor het doorslikken, dat zal echt wel gaan aangezien de pil veel kleiner is dan bijv een paracetemol.
De pil is echt bijna geen pil te noemen, je merkt het niet dat je hem inslikt! Dit komt van iemand die totaal geen pillen kan slikken trouwens, haha. Ik slik de pil nu ook al bijna een jaar en heb er alleen maar voordelen van.
|Ik ben ook best vergeetachtig, maar slik hem als ik naar bed ga. Hij ligt op mijn nachtkastje. Verder is het echt een minipilletje dus die voel je niet als je die met water wegdrinkt.
Verder hebben we een algemeen piltopic, dus als je nog meer vragen hebt mag je die daar stellen . Hier doe ik nu een slotje op