Aan de pil.. zonder condoom.. raar ongesteld?

Hey meiden!
Ik had een vraagje…
Ik heb al heel lang een vriend en ik ben al best lang aan de pil
Maar wij wilden het nooit echt zonder condoom doen, je weet maar nooit… Voor de zekerheid.
We willen echt niet op deze leeftijd kinderen :cold_sweat:
Maar sinds kort hebben we het toch zonder condoom gedaan, omdat ze op waren…
Maar op de dag dat we het hadden gedaan moest ik gaan beginnen met een nieuwe strip…
En nu ben ik natuurlijk nog steeds aan de pil maar ik ben nu al ongesteld geworden, tenminste een klein beetje lekkend…
Maar het probleem is dat ik eigenlijk pas over anderhalve week ongesteld zou moeten worden en dus mijn pil gewoon nog moet doorslikken…
Moet ik dat gewoon blijven doen? En moet ik er iets achter zoeken of is het gewoon normaal?
Of is het gewoon een vroege ongesteldheidsbloeding of, moet ik me zorgen gaan maken?

Ik hoop dat jullie het weten en het me vertellen:)

[i]Heb je je pil doorgeslikt? Dus heb je een stopweek overgeslagen?
Ook als je dat niet hebt gedaan, kan 't best een doorbraakbloeding zijn.
Als jij je pil elke dag gewoon goed hebt ingenomen, is de kans op een zwangerschap heel minimaal. =]

[en dit kan voortaan ook bij het Algemene Sekstopic :wink:][/i]

Kan het niet dat hij tijdens de sex een bloedvaatje heeft geraakt en je daardoor nu een beetje ‘lekt’?

Soms zijn er doorbraakbloedingen?

Als ik jou was zal ik even de bijsluiter lezen…

het zal vast wel een doorbraakboeliding zyn. dont worry heb k ook gehad

Als je bloed, ben je sowieso niet zwanger, dus maak je echt geen zorgen!
Als je aan de pil bent kan je eigenlijk ook sowieso niet zwanger zijn tenzij je er een bent vergeten ofzo… En je kan tussendoor een kleine bloeding krijgen als je aan de pil bent, dat is heel normaal.

doorbraak bloeding heb ik ook wel eens is nix aan de hand
en als je de pil door slikt heb je dat zoiezo sneller

Echt alles wat je zegt klopt niet. Je kan bloeden en zwanger zijn, je kan zwanger worden zonder een pil te vergeten en regelmatig kleine bloedingen tussendoor zijn niet normaal.

Doorbraakbloeding, heb ik ook heel vaak…

Dan heb je niet de goede pil voor jou.