aan de pil, toch ongesteld

Haai,

Ik zit een beetje met een soort van probleem. Ik slik de pil, al drie jaar, en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Maar nu heb ik mijn pil doorgeslikt wegens een vakantie. Maar nu heb ik sinds woensdag dat ik opeens begin te bloeden soms. Niet dat ik dan de hele dag ongesteld ben, na een half uur is het eigenlijk helemaal over. Ik heb ook sex, maar ik ben de pil nog nooit vergeten.
Weten jullie wat dit kan zijn?

Keine Ahnhung

up voor jou

doorbraakbloeding?

Doorbraakbloeding.

Het kan zijn dat je een zwaardere pil moet hebben. Dit had een vriendin van me ook… Misschien kun je toch het beste even de dokter bellen?

ja maar, ik had een zwaardere pil, en nu had ik dus een lichtere omdat die te zwaar was. (ik kreeg hoofdpijn enzo). en ik slik al 3 jaar deze pil en echt nog NOOIT problemen mee gehad.

ik dacht zelf ook al aan doorbraakbloeding, maar ik vond het een beetje eng… ook omdat ik sex heb enzo… zo’n stemmetje in mijn hoofd: jij bent die uitzondering. jij bent wél die 0.nogwat % die wél zwanger wordt x’D
oke sick.

Ik ben geen dokter

bij mij staat dat gewoon in de bijsluiter, dat dat kan gebeuren als je hem doorslikt, heb je die wel gelezen?

Oh oke. Anders wacht je het nog heel even af als je weer ongesteld bent geweest. Of je het daarna wweer hebt. En dan zou ik als ik jou was toch even de dokter bellen. Dan weet je wel tenminste wat het is… anders loop je je druk te maken terwijl het misschien helemaal niet zo erg is…:wink:

Hoelang heb je doorgeslikt?
Want ik slik mijn pil 6 maanden door (anders ga ik echt dood van de buikpijn, heeft dokter aangeraden) En na 3 maanden ongeveer heb ik dat ook 1 á 2 dagen. Dan is het over en heb ik nergens meer last van.

Als het aan blijft houden even de dokter bellen, als je het bijvoorbeeld vaker hebt, anders is er niks aan de hand.

Ik zou gewoon naar de dokter gaan…
En de zoekfunctie gebruiken.

het kan idd zo’n bloeding zijn maar je moet je laten onderzoeken want het kan ook wijzen op een vaginale infectie

Als je zwanger zou zijn zou je juist NIET bloeden. Gewoon een doorbraakbloeding idd

Mh, heb ik ook wel eens hoor.
Vooral na het doorslikken. Niets om je zo’n zorgen over te maken :]

nou, als je zwanger bent kan je ook een innestelingsbloeding hebben :stuck_out_tongue: vandaar
maar ik weet al zeker dat het doorbraakbloeding is. … heb voor de zekerheid een zwangerschapstestje gedaan (waarbij het wachten op de uitslag overigens doodeng is). en een soa is ook heeeeel erg definitief uitgesloten:p

geeft geen uitsluitsel, een zwangerschapstest meet bepaalde hormonen die misschien nog niet genoeg aanwezig zijn in je bloed, het wordt aangeraden om wat later een test te doen.
maar als je de pil gewoon goed gebruikt is de kans sowieso al erg klein

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/97475

Ahum … algemene ‘de pil’ topic ;o

Doorbraakbloeding.
Ik heb dr zelf ook last van als ik um doorslik, dan kan ik in de 5e/6e week dat ik hem 8ermekaar slik er al last van hebben. & als je er echt bang voor bent, koop dan gewoon zo’n test…

Ook kan je pil te licht zijn van hormonen. Moet je een sterkere pil aanvragen bij de dokter. Kan ook betekenen dat je niet meer beschermt bent tegen zwangerschap omdat ie te licht is. Bel gewoon ff de dokter op zou ik zeggen.