Aan de pil maar condoom gescheurd > MAP?

Hoi meiden,

ik ben nu 6 maanden aan de pil (of 7, zoiets) en ben hem nog nooit vergeten. Vannacht seks gehad maar het condoom is gescheurd. Hij is dus in mij klaar gekomen zonder condoom. Ik weet wel dat ik veilig ben met de pil want slik hem gewoon goed, maar ik ben altijd zo’n stresskip die dan zekerheid wil en een MAP gaat halen :cold_sweat:.
Maar dit is toch echt niet nodig?

groetjes

Ik zou het niet doen, als jij netjes de pil slikt, niet ziek bent/overgegeven hebt/aan antibiotica bent/alles wat invloed heeft op de pil.
Is er geen gevaar.
MAP heeft best aanslag op je lichaam, zijn heel veel hormonen.

Dit,$ normaal is het niet nodig. Zolang je weet of hij geen SOA’s, is er geen probleem.

^ dank voor je reactie!
ja ik word dan altijd zo onzeker met dit soort dingen haha, hij is namelijk nog nooit gescheurd bij mij

hij had zich drie weken geleden laten testen :slightly_smiling_face:

Nee tuurlijk niet, als je de pil gewoon netjes slikt is er niks aan de hand :slightly_smiling_face: Ik gebruik al 3 jaar lang alleen de pil als voorbehoedsmiddel (vaste relatie), en ik ben ook niet zwanger.

^Wat crystalfire zegt! Als je de pil trouw slikt, ben je beschermd. Ik gebruik ook de pil en heb nu al 2 jaar lang seks met mijn vriend zonder condoom (hij komt dus ook in mij) en niks aan de hand. Dus no worries!