Aan de overkant (doorgaan?)

[b]Lieve zit op de vensterbank bij het open raam, benen bungelend over de rand, iPod in haar oren. Ze neuriet zachtjes mee met de muziek en bestudeerd ondertussen de rug van de jongen die in de deuropening van het huis tegenover haar staat. Het straatje waar ze woont is maar smal, ze kan het huis als ze haar been uitstrekt bijna aanraken.
Net als Lieve zich bedenkt dat een jongen met zo’n rug ook wel een mooi gezicht zou moeten hebben, draait hij zich om en kijkt verbaast omhoog naar haar benen. Als hun blikken elkaar kruizen verandert zijn uitdrukking echter van verbaasd in boos.
Lieve glimlacht naar hem en doet het raam dicht. Bij de mooie rug van haar overbuurjongen hoort inderdaad een knap gezicht.

Lieve zit vanuit haar favoriete plekje in de vensterbank steeds vaker naar M. te gluren. Want zo heet hij; M. Michiel, Max, Mark. Ze vindt hem wel een Max. Op het glimmende naambordje op de deur staat dat E. en M. de Visser het huis bewonen. En Eva is de naam van zijn moeder; een lieve maar altijd erg vermoeid kijkende vrouw. Dan voelt Lieve dat hij zijn blik op haar gericht heeft. Ze hoeft hem niet eens meer aan te kijken om te weten dat hij ook dit keer weer boos kijkt. Hij staat midden in zijn kamer, precies tegenover die van haar, met zijn armen over elkaar. Lieve staat op en schuift haar gordijn dicht. Zijn woedende blik maakt haar bang.
[/b]

Door?

ja ben wel benieuwd!

Dankje, :slightly_smiling_face: Nog iemand anders interesse? Anders ga ik namelijk niet door denk ik.

Het is stil, aan de overkant :metal:
Ja dat moest ff.
Maar ik heb geen zin om je verhaal te lezen.
Zie dit maar als een up.

nee , van mij mag je stoppen.

jawel!
je moet alleen meer tegelijk posten…
(:

Als iedere schrijfster zo zou denken en toevallig de mensen met een andere type boeksmaak zouden reageren zouden er geen schrijvers meer overblijven denk je wel? ;p ga maar door dan als je anders geen motivatie meer hebt

verder

joa ga maar verder (:

oke je gaat dus blijkbaar niet meer verder.
byeee. ;p

hmm jammer, van mij mocht je ook wel verder :’)

jep zonde…

hea bahh.
ga nou ff verder dan ?:$.
volgens mij is het best een leuk verhaaal :grinning:.