AAN ALLE CREA BEA's

Hoi meiden!

Ik heb morgen een verjaardag van een vriendin. En ik heb [ heel erg ] nog niks gekocht…
Ook wil ik met iets heel orgineels aankomen!! heeft iemand hier een super orgineel idee???

groetjes. xx

Misschien dat je morgen nog iets snel kan gaan halen?
Bijvoorbeeld een zo’n sneeuw schud ding, met een foto van jullie samen?

Als ze 16 wordt; Zo’n plasticken kroontje van de speelgoedwinkel (of een iets duurdere van de bijoux brigitte), en iets van een leuk sieraad ofzo?

En anders, ik zou het niet weten joh :3
Beetje kort dag ook?

misschien kan je zo’n pakket maken met allemaal kleine dingetjes ofsoo:)
bv make-up, dingen voor je haar of iets voor onder de douch, snoepjes enz

Ja dat is wel een leuk idee.
Ik had ook champagne en dan wou ik er iets van chocoladehartjes bij doen maar ik wee tniet waar ik dat kan kopen

Mijn idee; een grote schoenendoos.
Die vullen met; maskertjes, badspulletjes, parels. En dan ga ik die champagne erin leggen, en dan nog een paar chocolaatjes :slightly_smiling_face:

Niet zo verstandig dat je de dag van te voren mee komt, en dan wil je iets orgineels bedenken? Dan heb je wat te doen morgenvroeg/middag…
this wel een vriendin van je en zoals je al zegt iets orgineels is natuurlijk heel leuk. Maar wa tis als je nu niks vind?
nja ff je vraag beantwoorden , ik weet niks.

Dat vind ik een heel goed idee! en de buitenkant van de doos dan beplakken met foto’s van jullie en van vriendschap enz…

een klein fotomapje, waarje de foto’s in kan steken, en dan een wegwerp camera
en op iedere blz in het fotomapje staat een opdracht, die ze allemaal met die wegwerp camera moet maken :grinning:
zoals = stap in de stad op een wildvreemde jongen af en vraag of hij met je op de foto wil
of eet een ijsje in de regen

heb ik vorig jaar van een vriendin gekregen
echt superleuk vond ik dan :stuck_out_tongue:

^^ woow ja dat is ook een goede :grinning:
Heoveel kost zó’n wegwerp cameraatje??

• die wegwerp dingen nooit meer dan 15 of zeuw naja tis goedkoop hoor! de laatste die ik kocht was 7 euro (2 jaar geleden)-

maarja succes!! en ik zou dat wegwerp ding doen!!! echt super leuk ga ik miss ook een x doen =’]

das idd een super leuk idee :grinning:

ik ben nu klaar het is echt superleuk geworden

ja die met die camera is echt heel leuk! :slightly_smiling_face:
ik ga de volgende keer als ik een feest heb stof halen en dan een kussentje maken met cadeautjes erin en dan op die kussen iets met pailletjes maken :slightly_smiling_face:

heb je er nog foto’s van gemaakt? Lijkt me leuk om te zien! Nja, veel plezier op de verjaardag.