Aambeien.

Ik ben niet nieuw, maar kon niet meer inloggen op vorige account.

Hey meiden,

Ik zit met een groot shit probleem en dat is een aambei, gadverdamme… :dry:

Gisteren had ik al een wat drukkend gevoel en vandaag inderdaad een aambei, ik heb een zalfje geprobeerd die wij thuis hadden liggen maar die helpt niks. Dus de HAP gebeld voor een ander zalfje, dit zalfje kan ik straks ophalen hopelijk werkt het.

Nu is het grootste probleem nog dat ik morgen op vakantie ga, ik vind het dus bijzonder vervelend dat dat uitgerekend nu moet komen ik ben gewoon heel bang dat het mijn hele vakantie gaat verpesten!

Mensen hier die ook met een aambei op vakantie zijn gegaan zoja heeft het je belemmert? Nog mensen die tips hebben? :slightly_smiling_face:

je zegt dat dat zalfje niet hielp maar dat gebeurd ook niet binnen een uurtje hoor hahah, maar ik denk niet dat t je vakantie zal verpesten hoor!

Veel vezels eten, en veel drinken!
Zorg dat de ontlasting zo zacht mogelijk is.

Tuurlijk zal het je vakantie niet verpesten. Ik zou wachten op dat ander zalfje en idd veel vezels eten, dan zal het zo wel opgelost zijn.

Nee maar het zalfje verlichte de pijn ook niet en dat zou het wel direct moeten doen. :wink:

Ik heb nu het andere zalfje van de HAP, lekker duur grapje achja als het dan ook goed werkt!