aahhh weten jullie tips?

hee meiden,

ik heb vroeger iets naars meegemaakt met een jongen, waardoor ik helemaal niet meer op jongens durf aftestappen, of het iniatief te nemen om naar een jongen toe te stappen, en een gesprek te voeren.

Nu heeft een jongen mij gevraagd of ik met hem straks wil schaatsen. Ik wou wel en heb ja gezegt. Maar ik ben nu vet zenuwachtig, en ik durf bijvoorbeeld nog helemaal niet met hem te gaan zoenen etc.

Hebben jullie misschien tips, zodat ik was rustiger blijf?

Je hoeft toch helemaal niet te gaan zoenen, een goeie jongen wacht heus wel tot jij er klaar voor bent. (:

als je aan zoenen denkt enzz… dan begrijp ik dat je er zenuwachtig van word je moet gwn denken van we gaan lachen en het gaat leuk worden.

Nja je hoeft hem toch niet gelijk te zoenen :stuck_out_tongue:
Je moet je niet druk maken en lekker plezier hebben (:
Kijk gewoon hoe het loopt, misschien wil hij alleen vrienden zijn of neemt hij juist het initiatief!
Veel plezier (:

en als je niet wilt zoenen dan doe je dat niet als het een goeie jongen is zal hij het wel begrijpen dat je er nog niet klaar voor bent :slightly_smiling_face:

Je moet hem idd niet gelijk gaan zoenen. Als je niet gekwetst wil worden door jongens, moet je de tijd nemen om ze goed te leren kennen. Natuurlijk kan het dan nog altijd mislopen, maar het is al een stap in de goede richting

Probeer wel geïnteresseerd over te komen, maar zorg dat jullie niet te close worden, dan voorkom je het zoenen zeg maar. En echt niet iedere jongen is zo vervelend als die jongen waarmee je die vervelende ervaring hebt gehad. Probeer hem te vertrouwen en op de ijsbaan zijn een heleboel mensen dus er zal niet zo snel iets gebeuren :slightly_smiling_face:. Ik hoop dat het leuk wordt!

Waarom moet je als je met een jongen afspreekt per se zoenen? Dan heb ik dat wel heel vaak fout gedaan.

je hoeft niet met hem te zoenen gelijk.
hoe vaker je afspreekt met hem hoe minder de zenuwen worden en als je je wat meer op je gemak voelt na een paar keer afspreken, zoen dan met hem.
bij mij en mn vriendje duurde het 2/3 maanden voor we durfden te zoenen :stuck_out_tongue:

Gewoon niet aan zoenen denken!
Mij helpt het altijd om te doen alsof het een super goede vriend van me is. Dan heb je namelijk gewoon een gezellige middag zonder dat je over zoenen, flirten enalles hoeft na te denken. En als je hem dan nog steeds leuk vind gewoon nog een keer iets afspreken, en zo steeds meer richting het flirten gaan…

Oke, volgens mij is dit best vaag, maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt. en veel plezier!

bedankt meiden, voor alle reacties!!
maar is het normaal dat je zo nerveus bent? :blush:

Ga mediteren! Geintje ^^
Je moet gewoon jezelf blijven,
Denk: hij is ook maar gewoon een mens. Heb lol en denk aan iets waardoor je rustig word. Of vrolijk. :grinning: Veel plezier! :grinning: Ik heb ook wel zin om te gaan schaatsen ^^

xFashiionista@ het is heel nrml dat je zo nerveus bent. je bent niet de enigste ik heb het ook hoor :wink:

Hij is vast ook ontzettend zenuwachtig,!
Dat is iedere jongen wel, al geven ze het vaak niet toe! haha :stuck_out_tongue:
En zoals xgirliexx zegt gewoon doen of het een goede vriend van je is!
En als hij probeert je te zoenen, kan je toch ook gewoon eerlijk zijn en vertellen dat je het liever niet wilt, en maybe dan je reden vertelt. Voelt hij zich ook wat prettiger dan dat je je hoofd omdraait!

Succces! &, veel plezier!

aaah meiden wat slordig van me, ik heb het nog niet verteld hoe het was. Het was wel gezellig, alleen het bleef gelukkig bij schaatsen! Ik vond het een geslaagde date!

Komt er een volgende date? :grinning:

Alcohol. Nee grapje hoor :stuck_out_tongue:

ah wat fijn zeg! (:
hebben jullie nu leuk sms/msn/hyves contact ofzo?
komt er nog een date denk je?