aah

mijn ex en een hele goede vriendin van mij gaan nog met elkaar om. ( ik niet meer met mijn ex, dat liep niet zo lekker meer )
ik vind het niet erg dat zij nog met hem omgaat, alleen als ik weet dat zij bij hem is ( wat ze nu toevallig ook is omdat ze hem een concertkaartje verkocht ) heb ik steeds zo’n vreeemd knagend gevoel in mijn buik. Ik wordt er echt helemaal gek van :zipper_mouth_face: iemand nog tips?

praat met je vriendin erover of probeer het van je aftezetten

of miss als het van zijn kant af komt probeert hij je jaloers te maken (ik weet niet hoelang het uit is) dan moet je weet ik veel gaan daten met zn beste vriend ofzo xD

haha liever ga ik niet daten met zijn vriend! DIE IS LELIJK:$ nee maar ik heb al met haar gepraat en ik heb ook gezegd van ja ik vind het niet zo heel chill… maar zij is echt zo’n doos die dat niet snapt! ( zij heeft zelf ook nog nooit een relatie gehad )

oh dat is niet zo slim, anders moet je gewoon een hele leuke jongen gaan vinden en dan voor zijn neus met hem zoenen ofzo xD maar je moet ook duidelijk zijn tegen je vriendin enzo

de ultieme test om te kijken hoe goed ze een vriendin van je is, hihi.
of nouja, bij mijn vriendenkring is de regel van; niet met elkaars ex heel sterk. :stuck_out_tongue:
Ligt er dan natuurlijk ook weer aan hoe lang ze gehad hebben?!

woow… best kut inderdaad. maar t hant er wel vanaf op wat voor manier en zo. mijn vriendinnen ook met mijn ex, maar zij waren al die tijd al bvriend, dus dat wordt geen relatie ofzo.
als het wel zoiets wordt, is het erg lastig… dan moet je gwoon hard zijn en zeggen dat je echt niet wilt dat ze iets krijgen want jullie zijn vrinedinen, dan doe je zoiets niet, klaar…
en vooral niet als jij nog niet 1000% over hem heen bent.

succes, xx

Oja ik weet hoe dit voelt ( ':
Mijn beste vriendin was ook dik bevriend met mijn ex, en daar kon ik niet goed tegen. Laat ze gewoon, ze weet er toch vanaf?

Het is denk ik gewoon een beetje jaloezie.
Maar dat gevoel verdwijnt wel na verloop van tijd.
Met zijn beste vriend daten ofzo is echt not done.
Zeker niet omdat je het dan alleen maar doet om
hem terug te pakken.

idd je moet echt niet met zijn beste vriend gaan daten fso.
maar het lijkt me wel echt een kutsituatie, misschien moet je nog een keer tegen haar vertellen dat je het niet zo fijn vind dat ze bij hem is?
misschien wel raar omdat ze bevriend zijn maar ze moet ook wel begrijpen dat het moeilijk is voor jou.