aah weet 't niet meer..

nou kijk ik zou zaterdag na vriendin gaan omdat haar vriend komt. dan kan ik die zeg maar ontmoeten. en er zou nog een vriendin komen, vroeg ik zo aan die ene vriendin die ook zou komen, hoelaat ga jij? zeg ze ja ik blijf slapen dus ik ben er dan al… en die vriend komt al om half 11. en die vriendin heeft me gister uitgenodigd zeg ze ja kom maar tegen half 2, 2 uur. en krijg ik nu ook nog is te horen van die andere vriendin dat die ene vriendin om 3 uur een afspraak heeft ofso… dus dan moeten wij alle 3, die andere vriendin, der vriend, en ik weg zijn. ik weet niet wat ik hier mee moet doen? ik denk dat ik af ga zeggen… wat zouden jullie doen?

Hmm, maar hoe kan dat nou?
Ze heeft om 3 uur een afspraak, maar die ene vriendin blijft wel slapen?
Ik vind het vaag xD
Vraag gewoon of je niet eerder kan komen.

nee kijk zij blijft die avond daarvoor slapen vrijdag avond, dus zij is er sochtends al ook als die vriend komt zeg maar :wink:

vriendin vriend vriend vriendin vriend… :crazy_face:

huh?

wacht ik zal 't wel even met namen doen :wink:

Ooo okee,
hm tja.

Ik zou gewoon nog steeds vragen of je niet gewoon eerder kan komen?

nou kijk ik zou zaterdag na carmen gaan omdat haar vriend rob komt. dan kan ik die zeg maar ontmoeten. en er zou nog een vriendin komen lisa, vroeg ik zo aan lisa die ook zou komen, hoelaat ga jij? zeg ze ja ik blijf slapen dus ik ben er dan al… en die rob komt al om half 11. en carmen heeft me gister uitgenodigd zeg ze ja kom maar tegen half 2, 2 uur. en krijg ik nu ook nog is te horen van lisa dat carmen om 3 uur een afspraak heeft ofso… dus dan moeten wij alle 3, lisa, der vriend rob, en ik weg zijn. ik weet niet wat ik hier mee moet doen? ik denk dat ik af ga zeggen… wat zouden jullie doen?

Ah, ik snap het nu wel.
Misschien kun je aan carmen vragen van; Wij hadden het zo over zaterdag, dat we er zin in hadden en ik hoorde dat je om 3 uur een afspraak had, terwijl ik pas rond 2 uur kom?

zoiets?

wat SHAKETHAT zegt

okee bedankt! :slightly_smiling_face:
zal jullie nog wel even vertellen hoe 't is afgelopen :stuck_out_tongue: