aah afspraakje

hee,
ik heb vrijdag een afsrpaakje met een jongen waar ik ooit al is wat mee heb gehad, maar dat was niet echt serieus.
we gaan naar zijn nieuwe huis kijken, maaaar ik heb geen idee hoe ik zeg maar moet doen.
hij vind mij leuk en ik hem ook wel, maar ik ben zo bang dat het ongemakkelijk wordt omdat we al is wat hebben gehad.
en wat zal ik aan doen? iets gewoons, een jurkje, of juist iets met een ietsje dieper decoleté ofzo?
ik ben heel bang dat ik de hele tijd over allemaal onzinnige dingen ga praten of alleen maar stom zit te lachen.
HELP ME

Als je zo’n decoleté ding aan doet, lijkt het net alsof je bedoelt: ‘neem me’

leuk jurkje aan?

Komt wel goed, het is spannend, maar het wordt heus geen ramp. Ga in ieder geval niet allemaal nood-gespreksonderwerpen bedenken of je “fake-call” op je mobiel aanzetten of zo, want dat komt nep over. Gedraag je gewoon zoals je normaal doet en kleed je ook zoals je je normaal kleed. Natuurlijk kan je favo setje uit de kast trekken, maar kies wel iets wat je ook naar school aan zou doen.

Veel plezier!

nee oke ook niet zo van ‘hier zijn mijn tieten’ maar oke dat dus neit.
en voor de rest?
up

zoals lovesick al zei trek gewoon iets normaals aan
oftewel trek aan waar jij je het fijnst in voelst

Iets waar je je goed in voelt en waar je niet de hele tijd aan zit te trekken en draaien omdat het niet goed zit. Maar shirtje met iéts meer decolete dan je gewoonlijk naar school aan doet en hakken kunnen natuurlijk geen kwaad :wink:

En NIET teveel make-up.

en ook niet je halve parfum flesje leegspuiten! maar wel fris ruiken natuurlijk

Zoals je altijd gekleed gaat, maar dan iets leuker :wink:
En zoals hierboven gezegt werd: lekker ruiken, en een beetje make-up
En wees gewoon jezelf :wink: