aaargh

Hi, ok sorry dat ik jullie moet lastig vallen maar ik zit met een probleem. Ik heb dus 2 vriendinnen S en K. Ze hebben ruzie (niet echt leuk dus voor mij). Want ik wil een feest geven enz maarja ik weet niet wie ik moet uitnodigen. Ik zou echt willen dat ze alletwee komen, dat ze dan maar niks zeggen maakt voor mij niet uit ofz. Het is wel voor míjn verjaardag! Dusja het komt erop neer dat ik denk dat K me meer aanziet als een boodschapper xd (ze vraagt altijd of S al iets over haar heeft gezegd) Maarja ik vind dit echt verschrikkelijk! Ik hoop écht maar écht dat ze weer vrienden worden (dat zit er eigenlijk niet meer in), want ik vind K ook leuk, maar als ze nog langer zo over S praat, ga ik het haar toch even vertellen dat ik het irritant vind ;S S denkt nu ook dat ik door K geen vrienden meer heb ofzo, dat door S alles voor mij is verpest omdat ik met haar bevriend ben. Hallo! Ik ben nog altijd háár vriendin en dat beslis ik zelf. Wat ik dan ook haat zijn zo meelopers die denken van ok zij vind haar niet meer leuk, ik dus ook niet. Dus is de hele toffe bende van vroeger helemaal uit elkaar. Ik haat het ): Nuja ik ging K een mail sturen waarin ik haar uitnodig en ze moet zelf maar kiezen of zo voor mij 1 avond met S (met btw nog andere mensen) wilt doorbrengen.

Hebben jullie dit ook al eens gehad? x

Ps. sorry voor de titel, ben hem vergeten aan te passen :’)

hmm nee nog nooit gehad eigenlijk. maar dat is echt heel stom voor je! ik zou ze inderdaad allebei uitnodigen, en kijken of ze willen komen. Verder gewoon met andere vriendinnen omgaan of met hen apart als ze níét over elkaar praten. Succes!

Dankje, nuja K is de enigste in mijn klas die echt een vriendin is (we lopen altijd met 4). Mijn beste vriendin en S zijn allebei weg ;S Ik ga K een mail sturen morgen (ik ben veel te emotioneel om het haar te vertellen denk ik hehe xd)

Je moet ze gewoon allebei uitnodigen. Ze moeten voor jou komen. Als ze jou een goede vriendin vinden, zullen ze allebei het fatsoen hebben normaal tegen elkaar te doen om jou een fijne verjaardag te laten hebben

gewoon beide uitnodigen het is tenslotte jouw verjaardag, ze moeten voor jou komen en wat sookeh ook al zei, als ze goeie vriendinnen zijn zullen ze het fatsoen hebben om normaal tegen elkaar te doen voor een avondje/dag om jouw feestje niet te verpesten.