Aaaargh!

Ik heb zo’n schijtklas. Als ik dan iets vraag, weetje wat ik dan te horen krijg?? Tss… Tss… Pfff… Tss… Oneee??? (etc. etc.)
Van de jongens dan! En volgens hun ben ik dom. Zeg domme dingen, doe dom. Heb bijnamen als henk en dat soort dingen. Vorig jaar zelfs Emo! En dat ik mezelf snij enzo. Dat is echt niet waar! Ik het lijkt er niet eens op!
Ik wordt er echt knettergek van! Mag ik niet gewoon mijzelf zijn? Maar weetje wat ook zo is. Zou H. doen wat ik doe, is het niet Tss en zo.
Wat doe ik verkeerd??? En waarom doen de ‘populairdere’ meiden de ene keer aardig en de andere keer niet. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar vwo! Gelukkig kom ik dan bij anderen in de klas! Maar ik haat het dat het echt zo duidelijk is: het coole deel en het oncoole deel. Die coole maken dan ook zulke opmerkingen om het nog ff extra duidelijk te maken dat hun cool zijn en de andere niet! Ik weet niet waar ik dan bij hoor. Maarjaa… Dat doet er niet toe.

En nog iets: ik ben best eenzaam, niet dat ik er last van heb. Maar ik heb geen goede/beste vriendin(nen). Is dit raar, dat ik zo vriendloos ben? Ik wil heel graag en vind mijzelf ook wel aardig. Als je aardig tegen mij doet doe ik het altijd terug! Dus wat is het probleem dan? Ik woon in een klein dorp, dusja veel onbekenden zijn er niet.

Bedankt voor het lezen! Sorry voor het lange verhaal!

Laat je niet gek maken en blijf gewoon jezelf en op die opmerkingen zou ik gewoon iets op terug zeggen. Je gaat volgend jaar na VWO en daar zal het vast beter gaan meis!

Ik heb hetzelfde.
Het zijn gewoon kneusjes die zichzelf moeten bewijzen tegenover zichzelf en anderen.
Gewoon negeren, ertegenin gaan heeft geen zin.
Ofja, wij werden bekogeld met voedsel vanaf de bovenverdieping in de aula, en toen flipte ik en gooide ik allemaal eten naar hun en kwam er een pak drinken tegen iemand’s hoofd en mn vriendin schold ook en sindsdien laten ze me met rust x’D

Bah, die gasten zijn zelf niets waard en hebben iemand nodig om zich op af te reageren. Gewoon negeren idd.

En sorry, paardrijden lijkt me totaal niet leuk xD
Maarja, dat heeft niets met jou te maken :stuck_out_tongue:

Negeren.

Ik heb een trauma aan frika…eh…paardrijden dus ja dat vind ik niks.

huh… paardrijden? waar halen jullie dat vandaan? x]

Dat heeft ze al verwijderd.

Pussy.

Oh, dat heb ik net weer verwijderd, sorry. Maar deed er even niet toe. Te veel voor 1 topic.

komt wel goed joh! nog even volhouden en het jaar is voorbij C= en dan kan je volgend jaar nieuwe vrienden maken ^^ moet je gewoon proberen een gesprek aan te gaan :stuck_out_tongue:

ik las: en vorig jaar zelfs elmo

Het klinkt alsof jij veel alleen bent, en dat anderen jou ook zien als het meisje wat altijd alleen is.
Misschien moet een keer de stap zetten om gewoon naar een groepje toe te stappen die wel aardig zijn.
Zullen ze je misschien zelf wel in de groep opnemen, als ze eenmaal door hebben dat jij niet zo’n rare ‘emo’ bent die altijd alleen is en blabla.

Doe es normaal joh.

Dat had ik ook in de eerste, ik heb nu nog steeds dat ik geen opmerking durf te maken als iedereen stil is, of iets vragen aan een leraar, maar ik ben ook heel erg verlegen.

OMG! Ik ben echt geen emo en ook echt totaal niet altijd alleen. En wordt ook niet zo gezien. Maar spreek gewoon niet zoveel af en heb geen echte supervriendin die ik 100% vertrouw en alles kan vertellen!

Ik ben van mezelf trouwens ook niet verlegen.

blUP

Moet jij net zeggen.

Als je eerlijk van jezelf zegt dat je niet emo of verlegen bent, dan weet ik ook niet goed waar het aan ligt. Maar als je volgend jaar van school verandert, kan je helemaal opnieuw beginnen :wink: Zorg dat je daar in contact komt met veel mensen etc.
De reputatie die je nu hebt, ga je jammer genoeg niet zo gauw kunnen veranderen

Ik zie nu de reden waarom ze het heeft weggehaald(en die is goed vind ik zelf), maar ik vind het gewoon stom als mensen hun post gaan veranderen of weghalen omdat de reacties ze niet aanstaan. Ja dan vind ik iemand een pussy.
Dat gebeurt hier wel vaker.

Daarom deed ik het ook tussen haakjes & dat je zo alleen was, zo kwam het gewoon over.
ik zal es vaker hier mensen proberen te helpen. :L