aaaah vet in haar!

Ja ik ben heeeeul dom geweest,
ik dacht een haarmasker hebben gevonden in de kast, is het dus vet…
m’n haar al 4 keer gewassen, maar het blijft vet…
help aub? :frowning_face:

Afwasmiddel.

haha sorry hier moest ik om lachen.
maar ik vind het wel vervelend voor je!
er is speciaal poeder dat vet op neemt
alleen ik heb geen idee hoe dat heet.
misschien talkpoeder ofzo?

Ja, afwasmiddel. Niet echt fijn voor je haar, maar wel goed tegen vet!

bubblegumxoxo; ik snap dat je moet lachen!
haha het is namelijk ook heel erg dom!

misschien citroensap na het wassen?

hahah, sorry. ik zie hetgewoon
al helemaal voor me…

voor de volgende keer ; kijk op het potje wat erop staat (;

en als mensen zeggen dat afwasmiddel goed werkt, maar dat slecht si voor je haar, moet je het gewoon even wassen met conditioner en zo’n shampoo die je haar weer hersteld. dan komt het vast wel weer goed.

Afwasmiddel inderdaad.

lijkt me neit lekker afwasmiddel in je haar

Anders van die droogshampoo in je haar leegspuiten.

Het beste is gewoon met dreft ( afwasmiddel dus :stuck_out_tongue:) je haar wassen en dat even laten inwerken en dan goed héél goed uitspoelen. Ik zou je haar niet meteen met conditioner behandelen want dat is ook een beetje vettig/voedend.
Dreft is niet zo goed voor je haar maar een keer is dat echt niet zo erg!

Succes!!

K zou t dan idd maar met dreft doen, en als het dan heel naar voelt meteen een antiklit-spoeling erin, want volgensmij gaat t daar behoorlijk van in de knoop raken…

Inderdaad afwasmiddel, dat trekt het vet uit je haar. Het is misschien niet goed voor je haar maar van 1 keertje gebruiken gaat het niet meteen dood hoor.

ik heb vroeger een hele pot van die niveaucreme in mijn haar gesmeerd, hefet mn moeder er ook met afwasmiddel uitgehaald.

Bij jou krijg je t er niet uit omdat vet niet mengt met water, dus het water ‘glijdt eroverheen’. Afwasmiddel mengt vet met water, dus dan kan je t eruit spoelen.
succes!

Hm nu 2 keer gewassen met dreft ja!
thanks voor de tips meiden!
haha 't begint minder te worden! :slightly_smiling_face: