Aaaaaaaaaaaah ik word gek van die roos! heeft iemand tips?

Ik word gek van die krabbende hoofdhuid, en dat vette haar bah.
Heeft iemand tips tegen roos?

Ik las dat groene zeep en azijn goed moet helpen… iemand ervaring mee?

Liefs xx

Head & Shoulders. Heerlijk spul.
Koop de for men versie, die is extra lekker + goed. :’]

je haar wassen met dreft!! effectief!! xx

Ik dacht een bloem :grinning_face_with_smiling_eyes:

ja head & shoulders

dat is de beste anti-roos shampoo.

serieus?

nee gewoon anti roos shampoo
dat dreft is zooo slecht voor je haar

Anti-roos van Garnier Fuctise is ook goed.

Dankzij head&shoulders is heel mijn haar verkloot omdat ik een dikke allergische reactie had voor dat spul. Waarschijnlijk ben ik ook de enige maar ik vind dit even grappig om te zeggen en hier anti-reclame te maken weetjewel.
Maar ik verneuk altijd mijn haar met antiroos-shampoos behalve die van Garnier.

Hmm oke! maar is wel goed dat jullie dat allemaal ff zeggen, krijg ik ff eneb eetje eneb eeld. hahaaa

meerrr?

De anti-roos shampoo van de Yves Rocher (blauwe fles) is ook heel erg goed.

ik heb het ook heel erg :expressionless:

Ik had ook veel roos, nu door head & shoulders geen roos meer, alleen me haar wordt wel nog steeds snel vettig.

head & shoulders ik heb t ook, en ook last van, en het wordt echt steeds minder, maar roos en vet haar komt ook, (weet niet of je dat doet maar) als je elke dag je haar wast, daar wordt t ook steeds sneller vet van.

Ik vind Roos ook erg vervelend, maar goed da’s mn zusje.

(oke, heel flauw, maar wel echt waar)
verder weet ik niet ect iets dat helpt

Als je overmatig roos hebt kan het ook een soort van schimmel zijn. Dus je kan er bij de dokter ook speciaal spul voor krijgen. Selsun heet het. Moet je maar even opzoeken.

Head & Shoulder hielp bij mij echt totaal niet, mijn haar werd alleen zeer vettig -,-
Maar de Shampoo van Guhl Anti roos helpt wel super goed, meteen na de eerste keer al!

ik ook xD

en jà dreft werkt.

Ik heb eerder ook last gehad van roos en toen maar Head and Shoulders gebruikt. Ach, het haalt het roos geloof ik weg, maar de oorzaak niet. Ik had de volgende dag gewoon weer last ervan. Mss kan je beter zoeken naar wat roos veroorzaakt en het probleem bij de wortel aanpakken x__X Ik merkte dat ik gewoon heel droog haar had (ik had vanwege budget een haar product gescrapt en daardoor bleef mijn hoofdhuid droog. Ik heb van mezelf haar wat heel snel droog word).

ja echt, mijn nicht, loopt stage om kapster te worden en zei vertelde het me. ik dacht ben je gek mijn haar wassen met dreft. Uieindelijk omdat ik er ook gek van werd, heb ik het gedaan en het werktte. NU soms wanneer het terugkomt, was ik ze weer met dreft. I LOVE IT beter dan alle andere middeltjes