Aaaaa

Aaaaa

Misschien moet je met iemand praten je mentor? je ouders?
Heb wat meer zelfvertrouwen hebben! Gewoon niks van aantrekken dan hebben ze er ook minder lol aan.

delete.

http://forum.girlscene.nl…iful/list_messages/182053

Oke, misschien bot maar een foto? Zo kunnen we helpen met misschien een nieuw kapsel of wat make-up, het kan wonderen doen. Toch bij mij hehe. En ik weet zeker dat je vet overdrijft & niet zo lelijk bent als je denkt.

aah je bent helemaal niet lelijk! zo’n lief koppie! En die jongens zijn echt zwaar achterlijk! zeker van die kut blagen… bah!

Hahahahahah, ik wist dat je overdreeeef. Meid, je bent niet lelijk :wink:!
Promise. Ik heb veeel mensen gezien die best ‘lelijk’ zijn & jij bent er geen van :wink:

Je bent dus echt niet lelijk hoor :grinning:
Zoals ik al zei, laat die andere maar hun gang gaan.

Aaaa

Ik keek eventjes op je profiel en ik zag dat je 14 was. Je zit dus in de eerste of de tweede? Daar zijn de jongens nog laaaang niet volwassen hoor haha :stuck_out_tongue: Maar ik vind je een hartstikke mooi meisje hoor!

als jij jezelf lelijk vind dan straal je dat ook uit

Ik zeg ook vaak tegen iemand; ja jij bent lelijk! maar dan alleen tegen goeie vrienden en dan is het ook totaal niet serieus bedoelt! en ze weten ook van mij dat ik het niet serieus bedoel

ja maar toch zeggen ze het en niet eens op een sarcastische of grappige manier.

Jongens vinden dat gewoon leuk om te zeggen, je bent echt niet lelijk! Ik vind je een leuk gezicht hebben! :grinning:

Ehmm, je ziet er gewoon leuk uit hoor?

Jij bent echt niet lelijk!

Jemig,je bent helemaal niet lelijk. Niet naar die sukkels luisteren.

Guys suck. Ze zijn waarschijnlijk 13, 14? Hun zijn sowieso zielig om dat te zeggen.
En ze zijn ‘jongetjes’ wat weten hun er nu van & je zegt het zelf! Je vind ze ook niet
super knap haha. Dus wat praten ze nou?

Lijkt mij dat je het eerder moet gaan zoeken bij de jongens zelf, in die leeftijd komen ze in de pubertijd en zijn ze wat onzeker, ze willen daarom anderen pesten om zelf stoer over te komen zodat mensen niet denken dat ze onzeker zijn. Gewoon negeren die mensen, als je erop reageert krijgen ze hun zin.

Jij bent echt niet lelijk hoor! Waarschijnlijk zeggen ze dat gewoon omdat ze onzeker over zichzelf zijn en ‘stoer’ willen doen bij hun coole vriendjes, ze denken dat het stoer is om iemand lelijk te noemen omdat de anderen dan gaan lachen. Maar dat ben je ECHT niet! Vraag anders eens aan iemand anders wat hij van jou vindt, en dan niet je ouders, maar iemand waarvan je weet dat hij eerlijk tegen jou is. Die zal vast ook zeggen dat je helemaal niet lelijk bent.