A

.

Misschien kunnen jullie eerst samen wat hapjes etc. maken (ben je ook altijd wel even mee bezig) en daarna een leuke film opzetten en dan de hapjes opeten?

Je kan ook gewoon wat spelletjes doen ofzo of ga buiten wandelen. En soms is het ook gewoon leuk om samen gewoon te kletsen en muziek luisteren! Ik zou niet te veel inplannen maar gewoon kijken wat jullie gaan doen, hou wel wat ideeen in gedachten en vraag aan hem of hij dat ook een goed idee vindt!

heel erg bedankt. hier kom ik al een stuk verder mee.

koken kunnen we allebei niet. laat staan hapjes maken :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er zijn ook simpele hapjes waarvoor je niet hoeft te koken, moet je even op internet kijken staan altijd wel veel leuke dingen op. En anders zijn spelletjes spelen ook heel erg leuk. Dan haal je gewoon iets lekkers bij de supermarkt.

Als mijn vriendje naar me toe komt dan gaan we praten, de katten knuffelen, elkaar knuffelen, eten, gezelschapsspelletjes spelen, tv kijken, buiten wandelen,…

En er zijn ook gemakkelijke hapjes bv. een boterham met iets lekkers erop en dat in kleine stukjes snijden, blokjes kaas, plakjes leverworst, worstjes, gehaktballetjes, fruitsalade, toastjes met brie/paturain/filet americain/… Er zijn heel veel mogelijkheden, ook voor mensen die niet kunnen koken. :slightly_smiling_face:

thanks. ook nog leuke films misschien?

je kan ook van die onnozele series kijken op tv, op net 5 of op tlc ofzo… Die gaan altijd door en in de reclames kan je gewoon weer wat te drinken en wat te eten maken! Films is lastig, ik weet niet waar jullie van houden?

Koekjes bakken!
En qua films vind ik het zelf nog steeds heel erg leuk om Pixar films te kijken met mijn vriend, en wij zijn 21 haha.

Een filmpje kijken is altijd leuk!

Haha een vriendin van mij gaat ook altijd koekjes bakken met haar vriend, schijnt heel leuk te zijn!

we vinden alle films wel best als het maar geen horror films zijn of van die romantische. spannende vinden we wel erg leuk