A. Vogel passiflora complex extra sterk

Heeft er iemand van jullie hier ervaring mee? Heb last van obsessieve gedachten en veel angst, dus het zou dat wat moeten kalmeren.

Is dit iets dat beter werkt als je het verschillende dagen neemt?

Yes, ik geloof ik een aantal jaar geleden omdat ik al twee keer was gezakt voor mijn rijbewijs, want stress. Het heeft voor mij op dat moment wel geholpen, begon er een paar dagen van te voren mee met slikken en werd er voor mijn idee wel iets ‘rustiger’ van, daarnaast werkt het voor slapen wel iets (als je nooit slaappillen hebt gehad tenminste, anders is dit gewoon veel te mild).

Ik zou het niet gaan gebruiken als alternatief voor echte medicijnen, naast dat deze pilletjes voornamelijk een ‘geestelijk’ dingentje is als in ‘oke ik heb nu een pil geslikt dus nu word ik kalm’ is het ook echt niet slim om dit heel lang te gebruiken elke dag. Als je echt het gevoel hebt dat je die gedachtens moet onderdrukken bezoek dan in ieder geval iets van een dokter voor fatsoenlijk advies…

Dankjewel! Ja mijn dokter weet ervan, maar zij schrijft heel vaak van die natuurlijke dingen voor, en vaak helpt dit niet, dus wil er niet weer nutteloos geld aan uitgeven!

Is homeopatisch en daardoor niet effectief.