a trip through memory lane.

Herfst is altijd mijn favoriete seizoen geweest. De heldere rode, oranje en bruine blaadjes, die langs me heen naar beneden dwarrelen, creëren een mooie wervelwind. Terwijl ik langzaam over het pad van krokante bladeren sjokte, nestelde ik mijn hoofd nog iets dieper in mijn dikke rode jas, die overeenkomt met mijn favoriete pumps.
Donkerbruine plukken van mijn haar vliegen angstig over mijn schouders terwijl de wind doorging met waaien. Op dit punt, heb ik het riviertje bereikt. Eroverheen hangt een krakende houten brug met vier roestige stalen balken die gevaarlijk langs de metalen rand, de kwetsbare brug omhoog houden.
Ik haal mijn tong over me droge, kapotte lippen, als ik terugdenk aan alle gebeurtenissen van de afgelopen twee jaar, waardoor ik even op mijn plek bevroor.
Hoe gemakkelijk kon de jongen met de schattige en sexy krullen verder gaan met zijn leven? Nouja, een jaar nadat we waren gescheiden, was hij weer getrouwd. Hij was getrouwd met mijn beste vriendin nog wel. Hij toonde geen enkele emotie toen hij me in me ogen keek tijdens de bruiloft, die ik bijwoonde als bruidsmeisje.
Misschien verborg hij zijn gevoelens? Misschien wilde hij geen zwakte tonen? Ik wist de exacte redenen niet waarom. Maar ik was op de rand van huilen uitbarsten die dag. Hij wist niet hoe erg hij mij pijn deed op dat moment, en hoe mijn beste vriendin onze vriendschap beschadigde.

Ik herinnerde me Harry de exacte woorden zeggen: “Heather, ik kan dit niet meer… Ik ben homo.” Het dwaze, naïeve meisje zijnde dat ik was, geloofde ik hem nog ook. Ik kan nog steeds voor me zien, hoe ik hem wou koppelen met sletterige, knappe en sexy meiden, hopend dat ik hem weer hetero kon maken. Ik wou hem liever zien met elk ander meisje dan met een jongen. Een paar maanden later, kwam ik erachter dat hij dat alleen maar zei omdat hij seks had met me beste vriendin. Ik was echt geschrokken en gekwetst dat hij echt de moed had om zo tegen me te liegen. De paar weken erna was ik verdronken in ellende en kwam ik me bed niet meer uit.

oke, ik heb dit dus gemaakt voor een wedstrijd op een site, wat vinden jullie er van! Ik durf het niet zo goed in te zenden…

niceeee

Gewoon inzenden! En als het niet goed is en je krijgt kritiek terug, kun je daar alleen maar van leren.