a shot at love

weetje…
ik vind het best wel een leuk programma,
maar sommige dingen lijken zó nep & zo geacteerd.
en sommige dingen zijn zo ordinair.
voorderest vind ik het een handige publiekstrekker.

&jullie? :relieved:

Ik vond het alleen leuk omdat Tila Tequilia erin zat.
lekker oosters dom hoertje haha.
-niet negatief bedoeld, ze is echt lekker-
p.s. nee ik ben niet lesbisch, of bi.

Ik vind al die programma’s met welk sletje of wie dan ook echt vreselijk.

Ik vond het wel leuk om te kijken :slightly_smiling_face:

Ik was verslaafd. Maar ik ging voor Danny en Bo en ze kiest ook lekker de verkeerde maargoed wat ik wel vind:
Ze zit steeds te janken en te zeuren dat die mensen niet genoeg doen voor haar en niet eerlijk zijn of whatever, bijvoorbeeld seizoen 2, Lisa. Maar wat doet ze zelf? Ze gaat met iedereen! Ik vind haar heel hypocriet.
Tila doet alsof alles om haar draait, als een ander verward is is het hun fout.

Ook dat gedoe met Bobby, winnaar se 1: Volgens Tila heeft hij haar gedumpt waar ze kapot van is, maar volgens Bobby heeft hij haar na de uitzendingen nooit meer gezien… En ik geloof verhaaltje 2 eerder…

Ik vind het echt heerlijk, ik houd van trashy reality shows. Hoe meer dramalama, hoe beter.

Ik ben ook wel heel benieuwd naar die nieuwe, met die trashy tweeling xD (serieus, de Ikki (‘icky’) twins? Je kan net zo goed een sticker dragen met ‘ik heb een soa’).

whaha inderdaad, ik denk dat met Tila het leuker was maarja we kennen die tweeling nog niet dus who knows:P

ja het was ikki xD rikki en vikki xD

http://celebgalz.com/wp-content/uploads/2008/11/461.jpg

HAHAHA

het is gewoon belachelijk. Maar daarom ook net leuk :]

Bij Tila zat er ook zo’n Brandi in ofzo? Nou die zag ik een keer in Wanna Come In en toen was ze hartstikke hetero. Hoezo ik wil gewoon met m’n kop op MTV? :’)

die ikki show lijkt me ook wel grappig trouwens

sommige dingen zijn idd beetje ordinair.
Maar die drama erom heen heerlijk haha.

Ik ben beniewd naar die Ikki twins x’DDD
Ik ga de nieuwe dus wel kijken ja, haha. Vind t wel leuk altijd.

Geweldig programma. xD
En Tila is ontzettend knap, ookal vind ik dr persoonlijkheid en gedrag vreselijk. (En dat ze in elke aflevering zit te zagen hoe vaak haar hart gebroken is, kom op, we weten het nu wel <.<)

ik vind het altijd wel grappig om te zien, maar dat met die ikki twins lykt me echt ordinair dus ik kyk wel of ik dat ga zien.

En Tila vond je niet ordinair?

Ik vond 't altijd best wel leuk.
Ik volgde 't alleen niet echt, als 't erop kwam en ik keek toevallig TV keek ik 't.

ik vind het leuk om te kijken !! maar tila is echt zó … ik weet niet … ze gedraagt zich als een hoer ofzoo … en alsof je echt dé ware gaat vinden via zo een progamma XD
en die ikkie twins zullen ook niemand vinden … denk ik dan … of ze vinden iemand en na paar maanden is het uit …
maar voor de rest vind ik het wel leuk om te kijken !

Ik vind het stiekem superleuk, maar het is zooo nep.
Eerste seizoen, kiest ze Bobby en later lees je allemaal verhalen dat Bobby gezegd heeft dat ze daarna nooit meer iets van zich heeft laten horen.
Terwijl Tila zegt dat Bobby het uitgemaakt heeft.
Seizoen 2, op het allerlaatste moment bedenkt dat mens zich, hoe heet ze ookalweer… YEAH SURE.
Hoe freaking nep is dat? Zo dik geacteerd.
En trouwens, als Bobby het uitgemaakt had, waarom probeerde ze het dan niet met Dani? Of in seizoen 2 dan, met Bo?
Nee tuurlijk niet, we beginnen een nieuw seizoen, meer geld! Meer publiciteit! Tss.

Haha, ik ben het zooo eens met iedereen hier.
Zo sletterig/drama/anti-IQ/verschrikkelijk/nep, maar dat maakt het alleen maar leuker :stuck_out_tongue: .

de ikki-twins… het zullen je kinderen maar zijn…