a road te nowhere

A road to nowhere
Het was weer zover, op bezoek bij die oom en tante die ergens midden in Groningen wonen(en dan níét in de stad). Ik moest mee, want de ik-heb-nog-zoveel-huiswerksmoes werkte deze keer niet. Om huisarrest te voorkomen ging ik zonder te mokken de auto in. Toen we al best lang hadden gereden dacht ik: eens even informeren of we zonder kleerscheuren aankomen het duurt wel erg lang… na dat gevraagd te hebben was ik al iets minder blij. De (bijna) enige weg was afgesloten en we moesten een omleiding volgen en zo waren er meer… Na anderhalf uur file waren we er eindelijk. De verjaardag was erg gezellig,maar wat ben ik blij dat ik in een stad woon…

ik weet mijn titel is slecht

ja, de titel is idd slecht
tip: Je raast over dingen heen, dat is niet fijn en ook heel vaag. Dus het is beter om dingen te beschrijven, er langer over praten en ook uitleggen waarom iets zo is.

Het lijkt meer op een dagboek-verhaaltje dan een verhaal. Je beschrijft namelijk simpel weg wat er gebeurd is en hoe je je daarbij voelde.

Ik weet het niet.
Wat ik er van vind, dan he. Ik hou niet zo van Engelse titels bij Nederlandse verhalen, maar zelf zei je al dat je de titel niet zo goed vond.

Daarnaast heb je in enkele zinnen (5 a 10) een hele dag beschreven, en dat zou ik dus niet doen. Een verhaal creëer je door mensen een beeld te geven van hoe het er aan toe gaat. Je moet een sfeer schetsen, en zorgen dat wij ons in kunnen leven. En dat is best moeilijk als we zo een klein stukje tekst krijgen waar in door de tijd geracet wordt. Misschien moet je is proberen om met wat meer woorden de gebeurtenissen te omschrijven, het is helemaal niet erg als je een a4’tje schrijft over een saaie familie-visite.

Ik weet het niet.
Wat ik er van vind, dan he. Ik hou niet zo van Engelse titels bij Nederlandse verhalen, maar zelf zei je al dat je de titel niet zo goed vond.

Daarnaast heb je in enkele zinnen (5 a 10) een hele dag beschreven, en dat zou ik dus niet doen. Een verhaal creëer je door mensen een beeld te geven van hoe het er aan toe gaat. Je moet een sfeer schetsen, en zorgen dat wij ons in kunnen leven. En dat is best moeilijk als we zo een klein stukje tekst krijgen waar in door de tijd geracet wordt. Misschien moet je is proberen om met wat meer woorden de gebeurtenissen te omschrijven, het is helemaal niet erg als je een a4’tje schrijft over een saaie familie-visite.