a player.. how to deal with?

[i]Heey meiden ik moet even mijn verhaal kwijt en wat tips!

Net heb ik te horen gekregen dat een jongen die ik leuk vind net een anders meisje heeft gezoend… maar die week ervoor had ik iets met hem en nu wil hij er overna denken omdat hij niet weet wie hij leuk vind.
Ook heeft hij tegen mij gezegt dat hij denk dat zei een sletje is…

ik hoop graag op een beetje advies en wat tips… wat dit soort dingen overkomen me altijd.
ik ga nu lekker de stad in en me een beetje uitleven.

Liefs[/i]

hem laten gaan, genoeg andere jongens die jou wel waard zijn, maar hij is dat niet!
Anders had hij toch zeker niet met een ander meisje gezoend, want nu heeft hij jouw gekwetst, en een jongen die jou kwetst, is jou niet waard!

liefs & succes

Weg met hem!
Als hij denkt dat ze een slet is, waarom zoent ie dan met haar?
Hij wil jou ook gewoon aan het lijntje houden.
Een jongen die niet 100% voor jou gaat, is jou echt niet waard.

alles wat hier boven gezegd word meis!

dat is een moeilijke! hij weet het allemaal nog niet zeker maar vindt dat andere meisje wél een slet. vraag je eerst af of hij het allemaal wel waard is. want als hij jou echt supermeganietnormaal leuk vindt, gaat hij op zijn knieën voor je. maar hij is ook bezig met een ander meisje, dus dan blijkt dat hij niet zo in to you is als jij bij hem, als ik het goed heb.
ik zou eerst afwachten wat hij hiermee wil gaan doen, en als hij het na een paar dagen nog niet weet en blijft flirten met jullie allebij, dan zou je hem naar mijn mening moeten dumpen. ookal is dat nogal moeilijk. hij is je dan niet waard.

Als hij voor jou zou gaan had hij dat in het begin gelijk moeten doen. En niet eerst iemand anders zoenen en dan ‘er over na gaan denken’. Zoek liever iemand die wat serieuzer is, daar heb je echt veel meer aan. =]

weet je wat het is,
Meisjes kunnen nog als ze een jongen in de eerste instantie niet zo leuk vinden hem nog leuk gaan vinden,
Bij jongens is dat in bijna de meeste gevallen niet zo girl,
Een jongen vind je leuk of niet,klaar.

Jammer genoeg is dit wel waar

ik zie niets? busra28 ^^

niet.

Dumpen die handel :grinning:,
voor je het weet zit hij nog tegen haar of andere meisjes te zeggen wat hij tegen jouw zei over haar ;o

dump hem maar gewoon!