A new singing contest

ER KUNNEN MAX. 7 MENSEN MEEDOEN. EN OMDAT IK ZELF OOK ZING. WIL IK GRAAG WETEN OF JULLIE LIEVER HOOG OF LAAG ZINGEN ZODAT DE THEMA’S MAKKELIJK TE KIEZEN ZIJN. DIT IS EEN VOLKOMEN EERLIJKE WEDSTRIJD, DUS OOK EEN EERLIJKE BEOORDELING. JE MOET HET OPNEMEN EN LINKEN. ZODAT IK HET KAN BEKIJKEN
DE NAMEN KOMEN HIERONDER TE STAAN.
CIJFER:
-vanessxx 7.6
-stoutmeisjex

• JustLauu
    -noregretforme
    -Khana 7.2
    -xTamaraBELIEBER
    -cattypoes
    -Acciolicious

je kan kiezen uit:

• ADELE
    -BEYONCE
    -RIHANNA
    -DEMI LOVATO
    -BRUNO MARS
    er is geen deadline maar a.u.b. z.s.m.
    [fgcolor=#F50000]GEEF DE ARTIEST DOOR EN ALS IK ZE ALLEMAAL GELUISTERD HEB DAN GEEF IK JULLIE EEN CIJFER EN DEGENE MET DE LAAGSTE CIJFER VALT ER HELAAS UIT.:frowning_face:[/fgcolor]

hoofdletters mogen niet in een titel, en in een begin post leest het niet fijn. Titel aangepast pas je zelf je begin post aan?

zing je ook op youtube?
trouwens ik doe al mee met andere zing contest dus ik weet niet of je het dan wel goed vind…
ik zing allebei wel gewoon, hoog en laag.

dus ik wel meedoen als het mag?

een heel leuk idee maar ik kan alleen niet zo goed zingen (:
maar ik wel meekijken x

Waarom maar 5 mensen? Je weet dat veel mensen tussendoor afhaken? Dan ben je na 1 ronde nog maar met 2 mensen over…

ik wil ook graag meedoen! liever hoog (: (niet birdy hoog, haha)

[fgcolor=#E60505]Mensen Komop! :slightly_smiling_face:[/fgcolor]

Ik doe wel mee!

Maar eh. Ben geen natuur talent:)

Liever niet te hoog, niet van die adele liedjes… Te moeilijk:)

IK wel wel meedoenn adele liedjes vind ik juist wel leuk

birdy is idd TE hoog

adele ligt mij voor geen meter ;(

Ik wil wel meedoen?

ik wil meedoen!

wanneer begint dit??

Als iemand een nieuw zang contest maakt of toevallig weet dat er een begonnen is, let me know! Ik wil graag meedoen!

^ ik zet je er wel bij…

Aah leeuk, thank youuu!

Hoe gaat het nu in z’n werk verder? Wanneer begint het enzo?

^ je moet een artiest kiezen die bovenaan staat en dan moet je het opnemen en linken, dan geef ik een cijfer, degene met het laagste cijfer moet eruit…