A new hairdo for me..

[fgcolor=#040054]Ik ben op zoek naar een leuk idee om naar de kapper te gaan. Ik ben mijn
eigen haar een beetje zat. Het hangt zo futloos langs mijn hoofd enzo.
Heeft iemand misschien een ideetje hoe ik zou kunnen laten knippen?
Ik heb van mezelf redelijk dik haar. Het komt ong. 20 cm over mn schouders
heen, dus het is redelijk lang. Iemand ideetjes?

ohja, pony e.d. heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Ik zou niet weten hoe dat
staat bij mij. En ik heb lichtblond haar (geverfd).
Hier een foto van mijn haar:

[/fgcolor]
http://i32.tinypic.com/1f77cz.jpg

laagjes misschien? en je kan wel aan je kapper vragen of een pony bij jou zou staan :’)

net boven je schouders misschien?
een soort bob, anders moet je de kapper vragen wat je staat

wat is jouwn natuurlijke haarkleur ?
bij veel mensen vindt ik hun natuurlijk haarkleur het mooiste.

ik wil eigenlijk mn haar niet veel korter, omdat ik al heel lang bezig ben geweest het weer te laten groeien. mijn eigen haarkleur is donkerblond. maar dat vond ik zo’n vieze kleur:P
anybody ideas?

ga naar de kapper en kyk in die boekjes met allemaal modellen van haar enzo daar zie je vast wel wat leuks ik zou aleen je haar dunner maken haha ja klinkt raar maar dat je wat dunner haar hebt of heb je dun haar op de foto lijkt het wel dik

klopt, ik heb best wel dik haar. gewoon uitdunnen dus?

je kan het permanent krullen ofzo, hmm zoiets lijkt mij namelijk wel wat haha gekruld haar hebben. ik heb zelf ook blond stijl haar, ongeveer een beetje dat van jou maar dan iets langer.

okee, leuke ideetjes. maar als ik het bijv zelf krul, dan is het na een halfuur weer uitgezakt. :S

Als je écht dik haar hebt, zou je een wat langere bob kunnen overwegen aangezien het volume dan wel mee zal zitten. En anders kun je er laagjes in laten knippen en het aan de onderkant een beetje uitdunnen, zodat er aan de bovenkant volume in blijft zitten maar dat het steeds dunner uitloopt naar beneden? Géén permanent nemen, dat pakt nogal vaak verkeerd uit namelijk en dat zou zonde zijn, zeker bij zulk dik haar.
Voor de rest misschien wat highlights/lowlights erin laten zetten?

er is toch een algemeen kapseltopic?

Een schuine pony, laagjes (vanaf de schouders) en kastanjebruin zou je wel classy staan (:

Edit: je haar lijkt op de foto niet dik en ook als je zegt dat als je je haar krult, het uitzakt is dat (volgens mij?) ook wel een teken van eerder dun haar. Dus ik zou het niet uitdunnen… Anders hangt het maar naast je schouders…

Het is toch geen 20cm over je schouders? :grin:

Ik zou misschien een pony knippen en wat opknippen ofzo?

Ja , kan eig niet veel advies geven omdat ik je gezicht niet zie maar als ik het zooo bekijk dan lijkt een pony wel mooi omdat je een smal gezicht hebt!

Ik denk dat de kapper je het beste advies kan geven.
Gewoon zeggen dat je graag wat anders wil maar dat je niet echt weet wat en of hij/zij dan misschien een idee heeft.
De kapper heeft daar denk ik het meeste verstand van -maar dat is natuurlijk ook weer betrekkelijk-