Ik weet niet of jullie dit interessant vinden, mochten jullie meerdere delen willen dan hoor ik het wel.
Waar dit verhaal over gaat: Emma, een vrij verlegen meisje van 15 jaar oud komt op een nieuwe school, ze is namelijk verhuist naar een andere plaats. Wanneer ze haar nieuwe klas leert kennen ontdekt ze een leuke jongen genaamd Jake. Hoe zal dit lopen? Lees het hier. (P.S. dit verhaal is in de ik-vorm geschreven, ik is hier Emma)
PART 1.
Het is 6 uur s’ochtends en ik ben klaarwakker, het is de eerste dag dat ik naar mijn nieuwe school ga. Ik ben erg zenuwachtig en ik wil er toch wel leuk uitzien om een goede indruk te maken. Ik pak mijn mobiel en kijk op Twitter, Facebook etc. Wanneer het ongeveer half 7 is besluit ik maar om uit mijn bed te gaan, ik heb toch geen slaap meer. Na ongeveer een uur aan mijn kleding, haar en make-up te besteden ga ik naar beneden. Ik pak mijn tas en ontbijt eventjes nog snel.
Omdat het de eerste dag is en toch erg zenuwachtig ben, word ik met de auto gebracht, gelukkig.
Eenmaal op school aangekomen zoek ik mijn kluisje. Wanneer ik nog bezig ben met mijn boeken te pakken gaat de bel. ‘‘Fuck’’ zeg ik. Ik pak snel de laatste boeken en race naar het lokaal, bang om te laat te komen met de eerste les. Gelukkig, nog net optijd.
Wanneer ik als een van de laatste naar binnenloop merk ik dat vele kinderen me zitten aan te kijken, een beetje awkward voel ik me…
De les begint, de leraar verteld dat er een nieuwe leerling in de klas is, well that’s me.
‘‘Emma, vertel eens wat over jezelf.’’ zegt hij.
‘‘Uhm, ik ben 15 jaar, ik houd van tekenen en bloemen.’’ Lekker charmant Emma… Denk ik.
Een aantal meisjes kijken me arrogant aan, geen idee waarom…
Wanneer ik naar links kijk zie ik een jongen zitten, met donkerblond/bruin haar en bruine ogen. Wauw, hij is best wel leuk… Opeens merk ik dat ik zit te staren, hij kijkt me aan en glimlacht lief, shit, hij merkt het! Ik kijk gelijk weer naar voor.
Wordt vervolgd… (?)
Om een beter beeld te krijgen van Jake en Emma heb ik voor jullie foto’s van hun.
Jake.
Emma.
Ik weet, het zijn Jenna en Collin van Awkward maar ze zijn zo lief