A Little Problem

Hee allemaal,

Ik vertel het probleem wel even.
Ik heb een superlief vriendje alleen ik ben zo naar het strand geweest en daar heb ik ook een superleuke jongen ontmoet en ik vind hem ook vet knap enzo maar oké is dit raar?

Nee,
ik heb bijna 15 maanden een vriend maar dat betekend toch niet dat ik geen andere jongens knap kan vinden?

Nee hoor, soms heb je behoefte aan iets nieuws xD

Zolang het bij knap zijn blijft, is er geen probleem…

Als je nou verliefd wordt op die gozer, blijf eerlijk tegen je vriend.

Maar nee, het is niet gek.

Je kan best andere jongens leuk vinden terwijl je al verkering hebt. Je mag echt wel een beetje om je heen kijken hoor! Het is maar wat je ermee doet xD

nee, ikheb nu bijna een jaar met mijn vriend
maar zie ook echt wel eens een andere knape jongen
ik doe er alleen niks mee, omdat ik zoveel van mn vriendje hou

1. Volgensmij ben je niet verliefd op je huidige vriendje anders zou je zoiets doms als dit niet op internet zetten.
  2. Waarschijnlijk ben je 13 en denk je dat je verliefd bent maar is dat dus niet zo wat wel vaker voorkomt bij meisjes die zo jong zijn.
  3. In dat geval is het dus kalverliefde en vind ik dat je het gewoon met je huidige vriendje moet uitmaken als je die ander leuker vind.

Ze zegt alleen maar dat ze 'm knap vind -.-

Lekker knap blijven vinden zouw ik zeggen :grinning:

Alleen de vraag al ‘is dit raar?’ vind ik kinderachtig.

En dan noemt ze het ook nog een probleem, alsof ze nu moet kiezen tussen die jongen die ze op het strand heeft ontmoet en haar eigen vriendje.

Mijn hartsvriendin heeft al langer dan een jaar met haar vriendje ,
en we zwijmelen allebij samen over Robert Pattinson…
XD , knap vinden en houden van is zoo anders,
en leuk vinden is anders dan verliefdheid, xD
ofhoewel, volg je hart en loop naar je vriendje, en niet de jongen waar je de naam niet eens van weet.