A Great Big World

Dames, tot mijn grote schrik zie ik dat er nog geen fan topic bestaan van de o zo geweldige bang: A Great Big World. Verschrikkelijk! Want ook deze band verdient een plekje in het hart van Girlscene, toch?

Over wie praten we eigenlijk? A Great Big World is een Amerikaans muzikaal duo en bestaat uit de twee leden: Ian Axel en Chad Vaccarino. De twee zijn begonnen als groep in 2011. Pas in 2013 braken ze door met hun welbekende hit: Say Something. Een half jaar later kwam hun album Is There Anybody Out There uit.

Ja, kort om. Deze twee heren zijn gezellige mensen die weten hoe je muziek maakt. Hier onder staan twee leuke feitjes over de twee. Klik erop om doorgeschakeld te worden naar de video!

http://www.tolhuistuin.nl/wp-content/uploads/images/A-Great-Big-World1.jpg

Wat is jouw favoriete lied?

Die met Christina Aguilera, say something! Ik krijg daar serieus altijd tranen van.

Ik vind Already Home zo verschrikkelijk mooi, ja mijn favoriet. Maar ook Say Something is nog altijd wauw.

Ik ken eerlijk gezegd alleen say something, maar ik zal die andere zo even luisteren!

EVERYONE IS GAAAAAAY

IF YOURE GAY THAT YOURE GAY

ja leuk lied :grinning:

Already home is mooi trouwens!

Jaaaa! :grinning:
Ben blij dat je hem bent gaan luisteren

Hahaha ja ik vergat het even en toen zag ik dit topic en ben ik 'm gaan luisteren. :grinning:

Say something is echt prachtig.