a girl with serious boy-issues.

Dus je vindt nu 3 jongens leuk?

én heel veel jongens vinden haar leuk

Woooow. neuk ze dan gewoon allemaal . :smirk:

serious boy issues? eerder een luxe-probleem

nee, ik vind 2 jongens leuk.
waarvan ik er 1 weet die mij leuk vindt.
en een andere jongen die ik niet leuk vind vindt mij leuk.
en god, sorry.
ik weet het ook niet.

Kijk hoe het na die date met die tweede jongens is.
Sowieso ga een paar keer daten met allebei de jongens je bent single dus het mag!
Je hebt geen regels waar je je aan moet houden want je hebt ook geen vriend waar je rekening mee moet houden.
En die vriend; zoek eerst uit of hij je echt leuk vind vraag het aan zijn vrienden of vraag het zelf. Draai er niet omheen daar houden jongens niet van.
Als het echt een goede vriend is kan je hier wel met hem over praten!
En tja over het laatste… Dat heb ik sinds dat ik 14 ben dat opeens heel veel jongens me interessant vinden terwijl ik daarna echt nooit aandacht kreeg… Tenminste ik had altijd wel veel meer vrienden dan vriendinnen… Maar nooit die mij echt leuk vonden…

Groetjes en Succes.

Als je iemand niet leuk vinden is het jammer voor hem maar dan moet je er niet op in gaan… en die andere twee, je vindt er één blijkbaar niet leuk genoeg.

Serieus he, ‘kies’ gewoon of ‘kies’ niet. Hou die laatste jongen ajb niet aan 't lijntje. Dat is echt triest.

dankje, eerste serieuze antwoord ;p
ja ik had ook altijd meer vrienden dan vriendinnen maar niemand vond mij ooit op zo’n manier leuk. en nu ineens gewoon wel, en daardoor ben ik een beetje in de war. vroeger kon ik altijd gewoon met jongens opschieten, en nu zit ik steeds van; ja fuck. die jongen, die ik dus niet leuk vindt, heeft ook nog een verrassing voor me zegt ie. en dat vind ik eng :blush:

Dit serious issues? Dat komt nog wel meisje.

het punt is dat ik net een beetje vrienden met die jongen ben geworden, zeg maar, en ik dacht; gewoon vrienden, maar hij denkt er blijkbaar ietsjes anders over.

Ik begrijp het! Maar kijk je kan hem beter niet aan het lijntje houden, want straks krijgt hij hoop dat jij hem ook leuk vindt.

het punt is dat ik hem dat probeer duidelijk te maken, maar het dringt niet door denk ik. ik zei net zelfs tegen mijn moeder, waar hij bij zat, dat ik morgen met die andere jongen had afgesproken. het klinkt heel hard, maar ik weet gewoon geen manier om het te zeggen :blush:

Je moet een beetje prioriteiten stellen, hoe makkelijk het ook klinkt.
Je kunt niet allemaal jongens aan het lijntje houden, want als ze erachter komen en boos worden, en jij problemen krijgt, is dat niet hun schuld, maar jou schuld, hoe hard het ook is.
Ik zou dus maar kijken wie er nou écht leuk is, en niet voor even. :wave:

Direct zijn naar die ene die jou wilt in ieder geval.
En denk gewoon goed na over je keuzes…

ik probeer ze echt absoluut niet aan het lijntje te houden, die ene, van #3 zeg maar, van hem dacht ik dat we gewoon vrienden waren…
van die andere twee weet ik het gewoon niet…
ik wacht morgen gewoon af, misschien vind ik die jongen van het bowlen wel echt echt leuk en anders vertel ik hem gewoon dat dat niet zo is. als het wél zo is, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik die van twintig laat schieten…

laten we doen alsof we in amerika wonen,
je hebt niks misgedaan, je hebt lakker ‘gedate’.

maargoed, dat slaat nergens op, want we wonen in nederland,
ik denk dat je vooral niet op die kerel waar je mee rookt in moet gaan,
en even uitzoeken wie je het leukst vindt, die 20er of die 17er. (A)

lastigdit, datwel.

oké wacht,
ik ga proberen slim te zijn,
luister.
morgen heb ik dan die date, als ik die jongen echt leuk vindt ga ik voor hem.
als ik hem niet leuk vindt vertel ik hem dat en kijk ik zaterdag of ik die andere jongen wel leuk vindt. zo niet, heb ik gewoon pech en zie ik wel.
en over die derde jongen, ik vraag hem morgen hoe hij over mij denkt (gewoon face-to-face, niet via msn ofzo) en als hij dan zegt dat hij mij leuk vindt dan vertel ik hem gewoon dat ik dat niet zo voel, hoe hard het ook klinkt.
dit klinkt heel hard maar het is gewoon het enige wat ik kan doen, toch? :blush:

soms wou ik dat we in amerika woonden, was alles een stuk makkelijker…