A&F logo in spiegelbeeld.

Hoi,

Ik weet niet zeker of dit hier hoort maar ik wil graag dit:

In spiegelbeeld zetten. Weten jullie hoe dit moet? Ik wil het op mijn t-shirt drukken.

xx

Bij nader inzien moet dit eigenlijk bij Crea Bea…

Ik verplaats dit even naar Crea Bea inderdaad!

Je kan het ook in Photoshop draaien, volgens mij zelfs in Paint en er zijn gratis online bewerkingssites (o.a. Picmonkey) waar je zulke dingen ook wel zal kunnen doen!

Ik hou je niet tegen, maar je weet dat A&F shirts niet gedrukt zijn hé? De letters zijn stof en er op genaaid. Oftewel het ziet er héél nep uit. Nee, niet gemeen bedoeld. Ik probeer je te waarschuwen.

1. Open paint.
  2. Klik op ‘Draaien’.
  3. Klik op ‘Horizontaal draaien’.
  4. Alsjeblieft.

Er zit schaduw op dat plaatje dus dan ziet het er extra nep uit.
OT : Gewoon in paint ofzo iets.

Ja, ik wil net zoals het céline shirt drukken. Ik zoek even een ander plaatje.

Via paint dat is toch niet zo moeilijk er staat gewoon horizontaal draaien?

Maar, waar ga je het mee bedrukken? Want het hoeft niet altijd gespiegeld uitgeprint te worden…

Net zoals het céline shirt. T-shirt transferpapier.

Met transferpapier, moet je gewoon normaal uitprinten. Je moet hem alleen in spiegelbeeld strijken… (:
Zo hebben wij dat gedaan met carnaval, iig.

Alsnog, A&F shirts zijn van een bepaalde kwaliteit, een bepaalde dikte. Je ziet het heel goed als het nep is en daar wil ik voor waarschuwen. Dit is niet lullig bedoeld. Maar goed, doe wat je niet laten kan.

Is dit niet strafbaar eigenlijk?

Wutt? Je mag toch ook fake chanel shirts dragen. Denk je nu echt dat ik naar bureau Halt moet als ik een fake t-shirtmaak? :cold_sweat:

ik vind het zelf een beetje raar om daar mee rondtelopen, maar je kunt het waarschijnlijk wel gewoon doen in paint ofzo.

Maar die zijn meestal net wat anders dan de echte. Het is ook zo als je te veel neppe zooi uit bijvoorbeeld Turkije mee neemt wordt het afgepakt en krijg je een boete. Mij lijkt dat het niet mag, tenzij je toestemming hebt van abercrombie.

Ik denk juist dat het wel mag.

Ik zou het wel raar vinden als ik iemand zie lopen met een overduidelijk nep en zelfgemaakt abercrombie shirt… De goedkoopste zijn €34, dat is helemaal niet zo duur vind ik.

Waarom denk je dat dan?