A Day To Remember fantopic!

Welkom in het A Day To Remember topic!

Let op; niet iedereen vind deze muziek leuk. Als je hier bent gekomen om een vervelende/ongepaste reactie te plaatsen, gelieve op het rode kruisje rechtsboven in je scherm te klikken

A Day To Remember is een Amerikaanse rockband uit Ocala, Florida. De band is opgericht in 2003 en werd gevormd door gitarist Tom Denney en drummer Bobby Scuggs. A Day To Remember staat bekend om hun mix tussen metalcore en poppunk.

De Bandleden

Van links naar rechts:

Jeremy Mckinnon (zanger)
Joshua Woodard (basgitarist)
Neil Westfall (slaggitarist, achtergrondzanger)
Alex Shellnut (drummer)
Kevin Skaff (leadgitarist, achtergrondzanger)

De albums

Van oud naar nieuw:

And Their Name Was Threison (Indianola Records, 2005)

Old Record (Victory Records, 2008)

For Those Who Have A Heart (Victory Records, 2008)

Homesick (Victory Records, 2009)

Homesick // Special Edition (Victory Records, 2009)

What Seperates Me From You (Victory Records, 2010)

Common Courtesy (zelf uitgebracht)

Als deze informatie niet klopt zou het fijn zijn als jullie me zouden noten / of het zeggen in dit topic, dan verander ik het.

En nog wat live foto’s!

A Day To Remember staat op 24 januari samen met The Story So Far en Everytime I Die in de 013, Tilburg. Kaarten zijn verkrijgbaar bij Ticketmaster.

:bowing_man: Ik ben niet alleen!

IK HOU VAN ZE!
Ik heb ze live gezien bij Jera on Air! Ik was echt verliefd haha ze zijn zó goed.

Ik wil ze heel erg graag life zien! Ze komen naar België maar mijn broer vind het awkward als zijn zus naar hetzelfde concert als hij gaat :dry:

Ik heb ze 2 jaar geleden gezien in de Ancienne Belgique :bowing_man:

upje!
wist dat ik niet de enige was haha

In 2007 leerde ik iemand kennen via Habbo en die stuurde mij en een vriendin daar nummers van A Day To Remember, maar deed alsof het zijn muziek was :’’’) The plan to bomb the panhandle, You shouldve killed me when you had the chance enzo hahah. We kwamen er echt een jaar later ofzo pas achter dat het niet van hem was. Gingen we zo’n ADTR Habbo groep maken :’’’)
Ik vind ADTR wel vet, vooral dat eerste en tweede album (for those who have heart, die 1e versie ervan) heb ik toen heel veel geluisterd. Nu luister ik ook nog wel naar die en nieuwere nummers als ik behoefte heb aan dat soort muziek. Wel nummers zonder/met weinig van dat geschreeuw dan, daar geen fan van :stuck_out_tongue:

Die clip van All I Want is leuk :sunglasses: Nummers zoals deze vind ik wel chill om te luisteren

Ik wil echt heeel graag naar hun concert in Tilburg, maar ik heb eigenlijk geen vrienden die deze soort muziek kunnen waarderen. :frowning_face:

ADTR :upside_down_face: Ze zijn fantastisch! Beetje jammer dat het aantal vrienden met dezelfde muzieksmaak op 1 hand te tellen zijn…

Love them

Ik heb ze gezien op Rock Werchter en heb daardoor nu een plectrum van ADTR :grinning:

WAAROM KOMEN ZE HELEMAAL IN TILBURG.

Toen ze in 2011 in A’dam waren heb ik me What Separates Me From You CD laten signeren <3

Ik wil zo graag, maar het is zo ver …